Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس گزارش احمد میدری معاون وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در سی و سومین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، از ابتدای اجرای مصوبات جدید ستاد ملی کرونا در زمینه حمایت از خانوار، تا تاریخ ۱۳ آذرماه، بیش از ۴,۵ میلیون نفر از سرپرستان خانوار که متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی مرحله دوم بوده اند، این وام را دریافت کرده‌اند که تا پایان هفته جاری نیز، ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیون نفر دیگر از متقاضیان(سرپرستان خانوار) وام یک میلیونی را دریافت می کنند.

تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

متقاضیان برای دریافت این وام، باید کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند.

 سی و سومین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا امروز دوشنبه با حضور محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس این کارگروه و وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی عضو کارگروه در ساختمان کوثر ریاست جمهوری تشکیل شد.

پربیننده ترین فرهنگیان از امتیاز مدرک دوم بهره‌مند می‌شوند/ تامین بودجه و تکلیف وزارت آموزش و پرورش پیش‌بینی قیمت دلار تا پایان هفته/ چرا دلار به کمتر از ۲۵هزار تومان نمی‌رسد؟ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۹/۱۶ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۹/۱۷ مانع ابر تورم شدیم/ برخی منتظر دلار ۵٠هزار تومانی بودند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: درآمد یارانه نقدی بازنشستگان احمد میدری ویروس کرونا وام یارانه نقدی وام کرونا وام یک میلیون تومانی تسهیلات کرونا وام یک میلیونی وام ۱ میلیونی وام یک میلیون وام کرونایی وام یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران

معصومه رضایی، در حاشیه نخستین جلسه تبیین و تفسیر قانون نحوه تشکیل تشکل‌های صنفی تخصصی استان تهران که به ریاست محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و مدیران کل استان برگزار شد، در گفتگو با واحد خبر استانداری، با اشاره به اهمیت این جلسه اظهار کرد: قانون نحوه تشکیل انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی تخصصی در اواخر سال ۱۴۰۱ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

رضایی با اشاره به تأثیرگذاری مهم وزارت کشور در تدوین آئین نامه این قانون گفت: این مهم، پس از طی مراحل قانونی در اواخر سال ۱۴۰۲ به استانداری‌های کشور ابلاغ و به موجب این آئین نامه، بسته جدیدی به حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های کشور محول شد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد: با توجه به نقش سازمان‌های مردم نهاد در اجرای امور داوطلبانه می‌توان این قانون را این گونه تعریف کرد که رشد فرآیند‌ها و مراودات اجتماعی پررنگ‌تر شده به شرط آنکه در باب و بستر خودشان اجرایی شوند.

وی در ادامه با تاکید بر چهار ویژگی غیرسیاسی، غیرتجاری، غیرانتفاعی و داوطلبانه تشکل‌های صنفی تخصصی بیان کرد: این تشکل‌ها می‌توانند در قالب کانون‌ها، انجمن‌ها و جمعیت‌ها شکل گرفته و با ارکانی همچون مجمع عمومی دارای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرسین کار خود را آغاز و در راستای کارگروه استانداری تهران رسمیت بگیرند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: کار گروه استانداری تهران با ۱۲ عضو دارای حق رأی مثل مدیران کل جهاد، صمت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و همچنین دادگستری، اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی به عنوان اعضای غیر حق رأی کار خود را آغاز کرده که اعضای غیرحق رأی نقش مهم استعلامات را به عهده دارند و می‌توان گفت که تولد یک تشکل در ابتدا بسته به استعلامات اعضای غیرحق رأی است.

رضایی با بیان اینکه استانداری تهران یکی از اولین استان‌های کشور است که کارگروه اقتصادی را تشکیل داده است، گفت: اهداف این کارگروه با جدیت دنبال می‌شود، چنانکه در نخستین جلسه شش درخواست احصا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار