Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@08:11:37 GMT

کدام جاده های کشور مسدود هستند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۶۰۸۸

کدام جاده های کشور مسدود هستند؟

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، بوشهر، گیلان و مازندران خبر داد و جاده های مسدود را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ علی اکبرآشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شمال، اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

وی از راننده‌های محور‌های کوهستانی و برف گیر خواست حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به انسداد چندین جاده بیان کرد: در حال حاضر کماکان محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران و جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است تا ترافیک عبوری در این محور‌های نداشته باشیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: همچنین جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده های مسدود کشور جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده خرم‌آباد - پلدختر مسدود شد/ ریزش کوه در برخی جاده‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پازوکی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، به ورود سامانه بارشی قوی به جو استان اشاره کرد و اظهار داشت: بارندگی شدید و ریزش کوه محورهای مواصلاتی کوهدشت - «گراب» در منطقه «گردنه پای آستان» و همچنین محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر و بعد از معمولان را مسدود کرد.

وی افزود: به‌منظور تردد هم‌وطنان، مسیر جایگزین دسترسی «گردنه پای آستان» محور کوهدشت - کوهنانی و مسیر جایگزین دسترسی خرم‌آباد به پلدختر محور آزادراه خرم‌آباد به اندیمشک یا همان آزادراه خرم زال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، گفت: هم‌اکنون عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

وی با بیان اینکه این سامانه قوی تا بامداد سه‌شنبه در استان فعال است، افزود: از مردم عزیز خواهشمندیم به دلیل بالا آمدن سطح آب و آب‌گرفتگی از تردد در سطح شهر و توقف در کنار رودخانه‌ها و کانال‌های آب اجتناب کنند.

پازوکی، تصریح کرد: هم‌وطنان عزیز در صورت امکان از سفرهای برون‌شهری اجتناب کنند؛ اما در صورت ضرورت داشتن تجهیزات زمستانی لازم است.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای امدادی و عملیاتی در آماده‌باش به سر می‌برند.

کد خبر 6061967

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد
  • بارش برف‌وباران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده‌های ۲۷ استان
  • جاده خرم‌ آباد - پلدختر مسدود شد/ ریزش کوه در برخی جاده‌ ها
  • جاده خرم‌آباد - پلدختر مسدود شد/ ریزش کوه در برخی جاده‌ها