Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:35:56 GMT

راه ۵۰ روستا در آذربایجان شرقی مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۶۱۳۶

راه ۵۰ روستا در آذربایجان شرقی مسدود است

به گزارش خبرگزاری مهر، اروجعلی علیزاده روز سه شنبه در یک گفت‌وگوی خبری افزود: با شروع بارش‌ها از یکشنبه شب در اغلب جاده‌های آذربایجان شرقی، عوامل راهداری مشغول برف روبی و راهگشایی شدند.

وی با بیان اینکه تمامی جاده‌های، اصلی، فرعی و شریانی باز بوده و رفت و آمد در جریان است، افزود: بارش‌های یکشنبه شب همراه با کولاک بود، اما تلاش شد تا راه بیش از ۹۸ درصد روستاها هم باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای بازگشایی راه ۵۰ روستا در شهرستان‌های کلیبر، بستان آباد، اهر، هشترود و چاراویماق ادامه دارد تا روستاییان بتوانند ترددشان را با شهر و روستا ادامه دهند.

علیزاده با ارایه‌ی توصیه‌هایی به رانندگان، گفت: با توجه به احتمال بارش در جاده‌ها، رانندگان، سرعت مطمئنه را در محورهای مواصلاتی رعایت کرده و از لوازم و تجهیزات زمستانی استفاده کنند.

کد خبر 5091143

منبع: مهر

کلیدواژه: روستا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر بارش باران بارش برف شیوع کرونا شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو شهرکرد گرگان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است

رییس پلیس راه کشور گفت: مسیر جنوب به شمال در محور چالوس به تهران روز ۱۲ و ۱۴ فروردین مسدود است. در محور هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

 

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • (ویدئو) بارش شدید برف در ورزقان استان آذربایجان شرقی
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • برف بازی در بهار در آذربایجان شرقی
  • شهرستان مرند در صدر بارش‌های آذربایجان شرقی