Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پتروشیمی امیرکبیر طی هشت ماه ابتدای سال مالی 99، با تولید کل936257 تن و فروش کل632696 تن ضمن ثبت رکورد بیشترین میزان تولید و فروش طی سنوات گذشته در بازه 8ماه ، با فروش79/936/255میلیون ریال رشد 59 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را محقق کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر ، این میزان تولید باعث ثبت رکورد بیشترین سود هر سهم (EPS) به میزان 4/967ریال شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل 290 درصد رشد داشته است و بیشترین مقدار سود هر سهم طی کل دوره کارکرد این مجتمع تولیدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با در نظر گرفتن ارزش هر واحد EPS ، شرکت پتروشیمی امیرکبیر طی این دوره 8 ماه، سود خالص17/879/502 میلیون ریال را محقق نموده که این میزان سود در نوع خود بی نظیر و بیش از مجموع سود این مجتمع تولیدی درکل سال های مالی منتهی به اسفند ماه 97 و 98 بوده است.
بیشترین رکورد سود پتروشیمی امیرکبیر مربوط به سال 1397 به مبلغ8/952/050 میلیون ریال بوده است که میزان سود پتروشیمی امیرکبیر طی 8 ماه منتهی به آبانماه 1399 معادل دوبرابر بیشترین رکورد ثبت شده طی یک سال مالی را نشان می دهد .
بالاترین رکورد مجموع فروش پلمیری
همچنین این مجتمع تولیدی توانسته با فروش پلیمری 407/672 تن بالاترین رکورد مجموع فروش پلیمری در 8 ماهه ابتدای سال را رقم بزند که بیشترین ارزش افزوده را برای این مجتمع تولیدی دارد و بیشترین تاثیر را بر EPS شرکت داشته است.
در زمینه تولید علاوه بر ثبت رکورد 936/257 تن انواع محصولات موفق به ثبت رکورد در تولید محصولات پلیمری به میزان 405914 تن شده است.
این واحدهای پلمیری با میزان فروش 66/318/708 میلیون ریال نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 78 درصدی را نشان می دهند.
پیش بینی می شود با ادمه این روند ،پتروشیمی امیرکبیر با میانگین تولید کل ماهانه 117 هزار تن انواع محصولات رکورد 1/404/386 تن در سال و با میانگین تولید ماهانه محصولات پلیمری به میزان 51هزارتن رکورد تولید 610 هزار تن محصولات پلیمیری را ثبت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجتمع تولیدی ثبت رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نمادهای «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 846987 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • یورو رکورد زد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد