Web Analytics Made Easy - Statcounter

صیاد از غربالگری ۱۸ هزار نفر در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۳۸ درصد از جمعیت ۱۳۳ هزار و ۶۹ نفری انزلی غربالگری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «بابک صیاد» امروز (سه شنبه، 18 آذر ) در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان انزلی در فرمانداری اظهار داشت: خوشبختانه اجرای طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان موفقیت آمیز بوده و نیروهای آموزش دیده بسیج همراه با نیروهای هلال احمر و شبکه بهداشت در صورت مشاهده هرگونه علائم، آنرا به تیم های پشتیبان در شبکه بهداشت گزارش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی افزود: تمرکز این طرح بر روی اطرافیان بیماران کووید 19 که در بیمارستان بستری و یا آنانکه تست سرپایی آنان مثبت اعلام شده، است.

 

وی با بیان اینکه این طرح خانواده محور است از غربالگری ۱۸ هزار نفر از شهرستان انزلی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۳۸ درصد از جمعیت ۱۳۳ هزار و ۶۹ نفری انزلی غربالگری شده اند.  

 

وی با بیان اینکه این شبکه آمادگی خود را برای نمونه گیری از افراد مشکوک در ادارات و مراکز تجمع کارکنان اعلام می‌کند خاطر نشان کرد: نقاهتگاهایی نیز در اختیار این شبکه برای استفاده قرار گرفته که درخواست تجهیز این مرکز با استفاده از ظرفیت خیرین و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی را داریم.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش‌های آبی در دیلم رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح چهارشنبه در نشست با مدیرعامل آبفای استان بوشهر ضمن تقدیر از انجام اقدامات اساسی و مهم این شرکت در شهرستان دیلم اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و بحران کم آبی انتظار داریم تدابیری ویژه در خصوص این موضوع اندیشیده شود تا تنش‌های آبی در شهرستان دیلم کمتر و در آینده رفع شود.

وی گفت: برای اجرای پروژه نوسازی شبکه آبرسانی، فرمانداری از منابع شهرستانی و کمیته برنامه ریزی به‌صورت ویژه این موضوع را خواهد دید و بخش دیگری از این اعتبارات هم نیز توسط آبفا تأمین شود تا پروژه رفع فرسودگی خطوط انتقال آب نهایی و شروع به کار شود.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه شهرک صنوف آلاینده محل تمرکز کارگاه‌های فنی و تجاری است بیان داشت: مشکل لوله کشی و اتصال شبکه داخلی آبرسانی صنوف آلاینده با مشارکت این تعاونی و اداره آبفا بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست می‌توان به تاکید در تسریع روند اجرای پروژه مخزن ۲ هزار مترمکعبی امام حسن و پروژه خط انتقال آب مجتمع دیلم که به‌طول هفت کیلومتر است اشاره کرد.

کد خبر 6087485

دیگر خبرها

  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان