Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر از 1980 واحد، تکمیل ۴۰۰ واحد در مسکن مهر شرف آباد اسلام آبادغرب باقی مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آباد خبر، اخیرا" توسط برخی تریبون های رسمی یا غیر رسمی در استان کرمانشاه اعلام شده که کار بازسازی زلزله در استان به پایان رسیده، که اعلام این خبر در نوع خود یک دوگانگی حقیقت یا دروغ را مطرح می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گرچه انصاف و تقوای رسانه ای حکم می کند که فقط نیمه خالی لیوان دیده نشود که از این دیدگاه خدمات دولت و نظام به مردم زلزله زده استان کرمانشاه به ویژه در شهرستان های غرب استان شایان توجه است اما کار بازسازی در حاشیه برخی شهرها و به ویژه در مسکن مهر شرف آباد( شهید نژادرضایی) اسلام آبادغرب پایان نیافته است.

پیش از این گزارشی ازبی مهری مسئولین تا نمک پاشی کرونا بر زخم زلزله و پیکر مسکن مهر اسلام آبادغرب در این پایگاه خبری منتشر شد.

سعید قاسمی رئیس هیئت مدیره تعاونی مرصاد مسکن مهر اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر اظهار کرد: 400 واحد مسکن مهر هنوز تحویل متقاضیان نشده است که تصاویر این واحد های نیمه کاره جهت اطلاع مسئولین ذیربط و اینکه مردم در انتظار تکمیل ۴۰۰ واحد باقی مانده مسکن مهر اسلام آبادغرب هستند، منتشر می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلام آبادغرب اسلام آباد مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب

 به دنبال بارندگی شدید و وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان بخشی از شبکه توزیع برق دچار خسارت شد که پرسنل عملیاتی امور برق این مناطق نسبت به اصلاح و پایداری مجدد شبکه‌های برق آسیب دیده در حال تلاش هستند.

 شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد