Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و با انجام اقدامات لازم در حال حاضر اجرای پروژه بزرگ چهار بانده جاده‌های شمال استان پیگیری می‌شود و عملیات اجرایی بزرگراه پارس‌آباد - سربند خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، اکبر بهنامجو شامگاه امروز در بازدید از عملیات اجرایی پروژه چهار بانده پارس‌آباد - سربند اظهار داشت: با هدف تقویت عملیات اجرایی پروژه‌های تبدیل جاده‌های شمال استان اردبیل به چهار بانده و بزرگراه و رفع مشکلات این منطقه اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص اعتبارات لازم به پروژه‌های جاده‌ای شمال استان اردبیل خبر داد و افزود: در حال حاضر با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به میزان 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه پارس آباد به سربند اختصاص یافته است و این پروژه با اهتمام جدی عملیاتی می‌شود.

بهنامجو با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های محورهای مواصلاتی در این منطقه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و با انجام اقدامات لازم در حال حاضر اجرای پروژه بزرگ چهار بانده جاده‌های شمال استان پیگیری می‌شود و عملیات اجرایی بزرگراه پارس آباد - سربند خرداد ماه سال 1400 به اتمام می‌رسد.

قطار سریع‌السیر تهران، قم و اصفهان در ایستگاه عملیات اجرایی قرار داردعملیات اجرایی طرح تأمین آب میناب از سد سرنی آغاز شدپروژه‌های صنعت آب و برق استان ایلام با اعتبار 139 میلیارد تومان افتتاح شد

استاندار اردبیل در ادامه با تاکید بر اعتبارات این پروژه اساسی و مهم بیان کرد: برای تکمیل این پروژه 20 میلیارد تومان اختصاص یافته که 10 میلیارد آن مربوط به پرداخت مطالبات پیمانکار و 10 میلیارد دیگر برای تکمیل فاز اول این پروژه از پارس‌آباد خواهد بود.

وی پروژه چهار بانده جاده پارس‌آباد را از اهمیت بسیار بالایی برای استان دانست و اظهار کرد: به منظور آغاز عملیات اجرایی 45 کیلومتری پروژه چهار بانده محور سربند پارس‌آباد تا سه راهی شهرستان مشگین شهر نیز اقدامات اولیه انجام و پیمانکاری قوی برای این پروژه در حال جذب است.

انتهای پیام/146/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بزرگراه پارس آباد عملیات اجرایی چهار بانده شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم پارس آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمازگزاران پارس آبادی بعد از اقامه نماز در حمایت از پاسخ پهپادی و موشکی ایران اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی کردند.

مردم مرزدار و انقلابی شهرستان پارس آباد بعد از پایان نماز جمعه از مصلی امام خمینی (ره) تا چهار راه راهپیمایی کرده و انزجار خود را جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

کد خبر 6082561

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • راهپیمایی مردم پارس آباد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر