Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@23:33:48 GMT

آقای گزارشگر؛ شیرین کاری دیگر بس است!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۷۶۷۳

آقای گزارشگر؛ شیرین کاری دیگر بس است!

گزارشگر تبریزی دیدار دو تیم تراکتور و فولاد خوزستان حین گزارش بازی، تیم پرسپولیس را با نام «پیروزی» مورد خطاب قرار داد تا آغازگر موج جدیدی از حواشی علیه تراکتور باشد

قدس آنلاین: پس از پایان بازی، ویدیوی این بخش از بازی تراکتور با سرعت در فضای مجازی بین علاقه‌مندان به فوتبال دست به دست شد که با واکنش هواداران و پیشکسوتان تیم پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارشگر این بازی پیش از این نیز سابقه کری‌خوانی علیه تیم‌های پایتخت از طریق رسانه ملی را در کارنامه دارد، او با چنین اقداماتی به دنبال محبوبیت بین هواداران تراکتور است؛ اما واقعیت این است که کری‌خوانی‌هایی از این قبیل، باعث به حاشیه رفتن تراکتور می‌شود و همگی می‌دانیم که حاشیه آفت و سد بزرگی برای موفقیت یک تیم است.

به گزارش ایسنا، فصل گذشته «محمدرضا زنوزی» - مالک باشگاه تراکتور در برنامه فرمول یک برای نخستین بار از نام قبلی باشگاه پرسپولیس برای مورد خطاب قرار دادن این تیم استفاده کرد که با جنجال‌ و درگیری لفظی بین هواداران دو تیم همراه شد.

تراکتور از جمله تیم‌های پرهوادار، پرحاشیه و جنحالی فوتبال ایران به‌شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر بارها در باتلاق حاشیه گیر افتاده و از این ناحیه آسیب دیده است. چه بسا اگر مدیران این تیم می‌توانستند تراکتور را در فضای آرام مدیریت کنند، این تیم اکنون چندین قهرمانی لیگ‌برتر را در کارنامه داشت.

شب گذشته نیز «محمد حسین میثاقی» - مجری برنامه فوتبال برتر در واکنش به بوسیدن لوگوی تراکتور توسط عباس‌زاده پس از گلزنی به تیم مس، از لفظ نامناسب و طعنه‌آمیزی استفاده کرد که این اقدام هم با واکنش هواداران تراکتور مواجه شد. به تعبیر دیگر میثاقی مکمل سناریوی حاشیه‌سازی صداوسیمایی‌ها علیه تراکتور بود.

رابطه بین هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتور به اندازه کافی تیره و تار هست و بهتر است گزارشگران به‌عنوان چشم و گوش جامعه به‌دنبال تلطیف این فضا باشند. اما متاسفانه کارمندان صدا و سیما با سخنان نسنجیده، آتش بیار معرکه شده‌اند. به لطف این آقایان که هر کدام به‌دنبال محبوبیت بین هواداران این دو تیم پرطرفدار هستند، بار دیگر فضای آلوده و مسموم در فوتبال ایران به‌وجود آمده است.

انتظار می‌رود صداوسیما با تصمیمی قاطع، با این افراد برخورد کند تا دیگر فوتبال ایران شاهد چنین کری‌های مسخره‌ای از سوی کارمندان رسانه ملی نباشند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گزارشگر پرسپولیس بین هواداران دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده

به گزارش خبرآنلاین دولت در لایحه خود که بر تعطیلی دو روز در هفته تاکید شده ، خواستار این شده است که دستش در انتخاب روزهای تعطیل باز باشد.

روزنامه خراسان نوشت:مروری بر سابقه مباحث مطرح شده در این باره نشان می دهد که از سال های گذشته در بین فعالان اقتصادی که با خارج از کشور مراودات کاری دارند، ضرورت سامان دهی تعطیلات و انطباق تعطیلات در ایران با سایر کشورها مطرح بوده است. چراکه در بسیاری از کشورهای جهان تعطیلات هفتگی دو روزه است و شامل روزهای شنبه و یک شنبه می شود. با توجه به تعطیلی جمعه و شرایط نیمه تعطیل پنج شنبه در صورت تعطیلی این روز در عمل ۴ روز از هفته امکان برخی پیگیری های اداری در ارتباط با خارج از کشور میسر نیست. همچنین افزایش بازدهی کاری در روزهای غیرتعطیل و کمک به گردشگری داخلی و رونق سفرهای کوتاه از دیگر دلایل مطرح شدن افزایش تعطیلات در کشور است.

در مجموع با توجه به لایحه دولت و موافقت مجلس با کلیات آن و نظر مثبت فعالان اقتصادی، به نظر می رسد درباره اصل دو روزه شدن تعطیلات در طول هفته تردیدی نیست اما بر سر تعطیلی پنج شنبه یا شنبه اختلاف نظر وجود دارد. موافقان پنج شنبه به شرایط تثبیت شده نیمه تعطیل پنج شنبه اشاره دارند و از این جهت تعطیلی پنج شنبه را شدنی تر می دانند اما از طرف دیگر موافقان تعطیلی شنبه معتقدند با تعطیلی شنبه و دایر بودن فعالیت ها در روز پنج شنبه، تعطیلات مشترک در ایران و بسیاری از کشورها به ۳ روز کاهش می یابد و به روان تر شدن ارتباطات کاری، تجاری و بانکی با خارج از کشور کمک می کند. به نظر می رسد راهکار حل مشکل در وهله نخست پرهیز از دوقطبی سازی و مواضع تند سیاسی بر سر موضوعی اجتماعی - اقتصادی مثل تعطیلی است. این مسئله یک منطق اقتصادی دارد که به روان شدن مراودات اقتصادی با کشورهای خارج برمی گردد. به ویژه در شرایطی که روزهای تعطیل در بسیاری از کشورها، حتی برخی کشورهای اسلامی نیز شبیه کشورهای غربی است. لذا تعطیلی شنبه با توجه به انطباق با تعطیلات سایر کشورها برای فعالان اقتصادی و سایر افرادی که به نحوی با حوزه های بین المللی مراودات کاری دارند، مفیدتر است. هرچند در نهایت باید در موضوعاتی که صبغه اجتماعی نیز دارد، برداشت عمومی و همراهی جامعه با آن نیز مدنظر قرار گیرد، لذا بهتر است فعلا بدون جبهه گیری قطعی درباره روز تعطیل اضافه بر جمعه، این موضوع از منظرهای مختلف بررسی شود. ۲۳۳۰۲ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898899

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران