Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله زاهدی، کارشناس اداره کل هواشناسی اسان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  روند کاهشی دمای هوا که از روز دوشنبه آغاز شده تا پایان هفته ادامه دارد.

او افزود: تا روز جمعه بارش‌های پراکنده برف را در ارتفاعات و باران را در استان داریم که بارش‌ها در نیمه شمالی استان بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی این هفته در استان خبر داد و اظهار داشت: دمای هوای همدان در شبانه روز گذشته بین ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر  تا ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر بود.

در این مدت نهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و همدان و گل تپه با ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سرد‌ترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف و باران گزارش هواشناسی کاهش شدید دمای هوا درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مرند در صدر بارش‌های آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در تمام ایستگاه‌های هواشناسی استان بارش برف و باران ثبت شده است، گفت: مرند با ثبت ۲۴ میلی‌متر آب حاصل از ذوب برف بیشترین بارش استان را به خود اختصاص داده است.

محمد امیدفر، در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه شهرستان ملکان با ۲۳ میلی متر بارندگی، پس از شهرستان مرند، بیشترین بارش استان را به خود اختصاص داده است، افزود: امروز پدیده غالب در سطح استان وزش باد شدید به ویژه در بعد از ظهر بوده و از اواخر وقت تا عصر چهارشنبه دوباره بارش برف و باران آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به ویژه هریس، خاروانا، هوراند، کلیبر و مرند به صورت برف خواهد بود، اظهار کرد: بارش در مناطق گرمسیر استان نیز به صورت باران خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان حاکم می‌شود ولی از اواخر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد جو استان می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: با توجه به وزش باد شدید در بعد از ظهر امروز، احتمال سقوط یا پرتاب اجسام و خسارت به سازه‌های سبک وجود دارد بنابراین محکم کردن سازه‌های سبک و عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده ضروری است.

وی خواستار احتیاط در تردد‌های جاده‌ای به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر استان، صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی، همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی و لباس گرم، اطمینان از سلامت فنی خودرو و لغو سفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی شد.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خداآفرین با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و هریس با ۲ درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

امیدفر، افزود: در این بازه زمانی دمای تبریز در گرمترین زمان به ۶ درجه بالای صفر و در خنک‌ترین زمان به صفر درجه رسید و دمای فعلی (۹.۱۵صبح) این شهر ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • بارش باران و برف در برخی استان های کشور
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • شهرستان مرند در صدر بارش‌های آذربایجان شرقی
  • ده‌حیدر نهاوند رکورددار بیشترین بارش باران در همدان شد
  • بارش ۲۳ میلیمتری باران در همدان