Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@12:08:19 GMT

آمار جالب برای حریفان احتمالی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۹۶۵۶

آمار جالب برای حریفان احتمالی پرسپولیس!

4 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که حریف پرسپولیس از بین آنها مشخص می‌شود، آمار جالبی در خط حمله دارد.

به گزارش برنا؛  4 تیم شرقی صعود کننده به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا، آمار ویژه‌ای را در گلزنی در مرحله قبل این رقابت‌ها به ثبت رسانده‌اند.

در این میان تیم‌های اولسان هیوندای کره جنوبی با 17گل،  بیجینگ گوان چین با 13گل، ویسل کوبه ژاپن با 11گل و سوون سامسونگ کره جنوبی با 7گل در این زمینه به ترتیب جزو بهترین‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس گلزنی فینال لیگ قهرمانان آسیا شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس

تیم ملی ایران به همراه پنج تیم دیگر از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 به راحتی عبور کردند

طرفداری | در پایان هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، صعود 6 تیم به دور بعدی این مسابقات قطعی شد.

تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، استرالیا، امارات، قطر و عراق با کسب نتایج مطلوب در این هفته، جواز حضور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی را به دست آوردند.

در گروه A، ایران با 10 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول قرار دارد و ازبکستان با 7 امتیاز در رتبه دوم است. در گروه B، استرالیا با 12 امتیاز از 4 بازی صدرنشین است و امارات با 9 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

در گروه C، قطر با 10 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول قرار دارد و عراق با 7 امتیاز در رتبه دوم است.

رقابت‌ها در 6 گروه دیگر نیز تا پایان هفته پنجم ادامه خواهد داشت و 6 تیم دیگر جواز صعود به دور بعدی را کسب خواهند کرد.

مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به صورت گروهی برگزار خواهد شد و 12 تیم در 2 گروه 6 تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. 2 تیم برتر هر گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی 2026 خواهند شد و تیم‌های سوم هر گروه به پلی‌آف راه پیدا می‌کنند.

جام جهانی 2026 به میزبانی مشترک 3 کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد و برای اولین بار با حضور 48 تیم برگزار خواهد شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • آمار جالب کنعانی زادگان در شب تولد سی سالگی اش