Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد لک ، دروازه بان پرسپولیس در پایان هفته پنجم لیگ برتر بدون گل خورده و با چهار کلین شیت در رده اول بیشترین کلین شیت های لیگ برتر قرار دارد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد لک، سنگربان شماره یک پرسپولیس، بدون گل خورده در لیگ بیستم از این جهت رکورددار است و با توجه به لغو بازی پرسپولیس برابر نساجی مازندران، تا به امروز ۴ کلین شیت را به نام خود به ثبت رسانده است تا خیال یحیی گل محمدی برای فینال آسیا راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گلر حامد لک ، محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتور و محمدحسین اکبر منادی، گلر سایپا، با ثبت ۳ کلین شیت به صورت مشترک رده دوم را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که رشید مظاهری، گلر استقلال و احمد گوهری، سنگربان نفت مسجدسلیمان و پیام نیازمند از سپاهان ، نیز در این زمینه با ۲ کلین شیت سوم هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس حامد لک تراکتور اخبار پرسپولیس پرسپولیس تراکتور حامد لک لیگ برتر کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

 تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ دیروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!