Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@23:56:34 GMT

جزئیات کامل پرداخت وام یک میلیونی از فردا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۰۶۱۴

جزئیات کامل پرداخت وام یک میلیونی از فردا

وام یک میلیونی از فردا پرداخت خواهد شد. این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد . دولت با وام یک میلیونی تلاش کرده است برخی از صدمات کرونا را برای مردم جبران کند. این دومین پرداخت وام یک میلیونی به مردم است. به گفته معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تا یک روز دیگر وام یک میلیونی در حساب یک میلیون و ششصد هزار نفر واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وام یک میلیونی و وام ۵۰ میلیون تومانی در تهران

تهران- ایرنا- معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران اعلام کرد: کارآفرینان استان تهران به ازای اشتغال مددجویان دانشگاهی تحت پوشش این نهاد وام ۵۰ میلیون تومان می‌گیرند.

حسین زمانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند که هر ترم از خدمات معیشتی، کمک آموزشی، خوابگاهی و شهریه دانشجویی بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: برای حمایت بیشتر از تحصیل این فرهیختگان در دوران تحصیل، وام هایی به ارزش ۵ تا ۲۰میلیون تومان (مقطع کاردانی تا دکتری) توسط این نهاد پرداخت می شود تا بتوانند بسیاری از ابزارهای آموزشی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: این دانشجویان در کلیه ترم ها نیز مشمول دریافت خدمات تحصیلی از جمله کمک هزینه ۷۵۰هزار تومانی و هر ترم نیز کمک شهریه یک تا ۲ میلیونی نیز خواهند بود.

زمانیان به رابطان فرهنگی این نهاد در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این افراد پل ارتباطی میان کمیته امداد و دانشجویان محسوب شده و تا زمانی که به علت برخی مشکلات و بدهی های تحصیلی دانشجو دچار معضل شود، خدمات شایانی را به این افراد تحت پوشش ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه هه ساله همزمان با ۱۶ آذر (روز دانشجو) همایشی برای این قشر در نظر گرفته می شد، گفت: امسال به علت شیوع کرونا این مراسم به صورت وبینار مجازی عصر امروز برگزار و مباحث فرهنگی، مهارت زندگی و مسائل سیاسی روز به این قشر آموزش داده شد.

به گفته معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران؛ همچنین در این وبینار از دانشجویان حائز رتبه در بخش علمی، قرآنی، ورزشی، ادبی و فرهنگی که در سال جاری توانستند در سطح کشور رتبه هایی را کسب کنند، تجلیل شد.

وی در پاسخ به این سوال که برای حمایت بیشتر دانشجویان پس از فراغت تحصیل در بازار کار چه تعاملی با دستگاه‌های خصوصی و دولتی خواهید داشت، افزود: با کارآفرینانی که امکان استخدام تعدادی از آنها را داشته باشند نیز به ازای هر دانشجو مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام به واحدهای مربوطه داده خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وام یک میلیونی کمیته امداد استان تهران وام یک میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود