Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:06:18 GMT

شکاف بین دانشجویان و مسئولان از بین برود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۱۰۸۷

شکاف بین دانشجویان و مسئولان از بین برود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن انصاری صبح چهارشنبه در جلسه شورای مدیران مجمع جوانان البرز که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، در خصوص روز دانشجو که سه روز گذشته نامگذاری شده بود، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده توسط واحد هماهنگی امور دانشجویان مجمع جوانان استان، به مناسبت روز دانشجو که در ۱۶ آذر ماه در تقویم نامگذاری شده است، رایزنی‌هایی با دانشگاه آزاد اسلامی کرج انجام شد که بر اساس آن شهریه دانشجویان به علت شیوع ویروس کرونا قسط‌بندی شد و وام‌هایی برای رفاه حال دانشجویان در اختیار ایشان از سوی دانشگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تأمین اینترنت برای دانشجویان اظهار داشت: تعداد ۲۰۰ نفر از دانشجویان مناطق فردیس، کمالشهر و … شناسایی شدند و سیم کارت‌هایی با اینترنت فعال در اختیار آنها قرار داده شد.

رئیس مجمع جوانان البرز در خصوص برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بیان کرد: کلاس آموزشی زبان ویژه دانشجویان با ۵۰ درصد تخفیف برگزار می‌شود که برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به مجمع جوانان البرز مراجعه کنند.

وی متذکر شد: باید شکاف بین دانشجویان و مسئولان از بین برود و در همین راستا برای آشنایی بیشتر با مشکلات دانشجویان پرسش‌نامه‌ای تهیه و در اختیار دانشجویان قرار گرفت تا به صورت مجازی بتوانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

کد خبر 5091438

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج محسن انصاری استانداری البرز ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد مجمع جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • حال خوب یک روز بهاری در البرز
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان
  • فیلم| خبر خوش وزیر ارشاد برای دانشجویان و اساتید
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید