Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت ما و ماشین‌سازی در انتهای جدول بودیم و از این نظر بازی دو تیم فینال‌گونه‌ بود.

آلومینیوم اراک و ماشین سازی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4-1 آلومینیوم اراک همراه بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، حامد پاکدل در مورد به ثمر رساندن اولین گل لیگ برتری تیم فوتبال آلومینیوم اراک توسط او در دیدار با ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت:

خوشحالم که اولین گل تاریخ لیگ برتر تیم آلومینیوم را به ثمر رساندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه وقتی اولین‌ها برای یک بازیکن اتفاق می‌افتد لذت‌بخش‌تر است. از این رو، این مسئله لذت شادی گل من را دو چندان کرد.

وی افزود:

ماشین‌سازی تیم سابق من است. هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و بیشتر به خاطر شرایط تیم فعلی‌ام انگیزه گلزنی داشتم. فکر می‌کنم در هفته‌های اخیر نشان دادیم می‌توانیم تیم خوبی در لیگ برتر باشیم و استارتش را مقابل تیم ماشین‌سازی زدیم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به صعود چند رتبه‌ای این تیم در جدول لیگ برتر با پیروزی مقابل ماشین‌سازی، تصریح کرد:

تغییرات زیادی در تیم ما ایجاد شده است. از طرفی، اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم. طبیعی بود برای رسیدن به شرایط خوب نیاز به زمان داشته باشیم. رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و دیدید که بازی خوبی مقابل ماشین‌سازی انجام دادیم.

پاکدل ادامه داد:

از نظر تاکتیکی و تکنیکی خوب بودیم و سه امتیاز حیاتی گرفتیم. یک محرک برای بهتر شدن نیاز داشتیم. هر دو تیم در انتهای جدول بودیم. از این نظر بازی فینال‌گونه‌ای بود. هر دو تیم برای این که به وضعیت خود سامان ببخشند به برد احتیاج داشتند. لطف خدا شامل حال ما شد و با وجود انگیزه‌هایی که داشتیم به امتیاز خوبی دست پیدا کردیم. انتظار می‌رود این شرایط را ادامه دهیم.

وی با اشاره به بازگشت برخی مصدومان و کرونایی‌های این تیم به ترکیب، تصریح کرد:

شرایط تیم ما نسبت به حریف خیلی بهتر شده بود. خیلی از بازیکنانی که هر کدام به دلیلی از ترکیب دور بودند به ترکیب برگشتند و تیم ما نسبت به بازی‌های قبل انسجام بیشتری داشت و نفرات جدید اضافه شدند. از این رو، سیستم خوبی پیاده کردیم و همان چیزی شد که ما می‌خواستیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک، خاطرنشان کرد:

لغزندگی زمین مانع بازی ما نشد. بعد از برفی که بارید با همت مسئولان زمین مسابقه آماده شد ولی نمی‌توان گفت تاثیر نداشت. به هر حال فشار بیشتری در چنین زمین‌هایی روی بازیکنان است و با کمبود انرژی روبرو می‌شوند، ولی برخلاف تصورات بازی تاکتیکی و روی زمین بود. این بازی اولین بازی پرگل هفته‌های اخیر لیگ برتر بود.

 

همچنین بخوانید:

فوتبال دلتنگت خواهد شد دیگو؛ احترام به مارادونا پیش از بازی آلومینیوم و ماشین سازی

مربی آلومینیوم اراک: روند رو به رشدی داریم / می توانیم مردم اراک را شاد کنیم

آلومینیوم اراک 4-1 ماشین سازی / تیم خطیبی، ماشین را لِه کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک ماشین سازی لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی و در نتیجه اقدام به موقع مأموران فراجا، یک باند بزرگ بین‌المللی فعال در حوزه قاچاق دستگاه‌های سنگین راه‌سازی، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: اعضای این باند با استفاده از اسناد جعلی، ماشین‌آلات سنگین و دستگاه‌های راه‌سازی را از کشورهای همسایه وارد می‌کردند و با انتقال به استان‌های مرکزی کشور به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: تاکنون ۱۲ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند و برای دو نفر نیز که ساکن خارج از کشور هستند، اعلان قرمز صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ عدد از این ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی قاچاق توقیف شده‌اند و ۳۳۱ دستگاه دیگر نیز شناسایی و محل به‌کارگیری آن‌ها مشخص شده است که به زودی توقیف خواهند شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: ارزش مالی ماشین‌آلات راه‌سازی کشف شده بیش از پنج هزار میلیارد تومان است.

قهرمانی یادآور شد: قاچاقچیان در تمام مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی فراجا بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: همراهی، همدلی و تعامل همه اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده است که فضای استان برای قاچاقچیان و مجرمان ناامن و در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی درباره پیشگیری و مقابله با انواع جرایم محقق شود.

کد خبر 739695

دیگر خبرها

  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • بومی‌سازی فن‌آوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • بومی سازی فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • پسران حسینی دور هم جمع شدند(عکس)