Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنا نوشت: آیت الله هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که رهبری در سلامت کامل هستند.

آیت الله «هاشم هاشم‌زاده هریسی»، عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن تاکید بر سلامتی رهبر معظم انقلاب گفت: اخباری که هر از چندگاهی در رابطه با سلامتی رهبر معظم انقلاب توسط رسانه‌های بیگانه مطرح می‌شود و بازتاب پیدا می‌کند، اصالت ندارد و کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: رهبری در سلامت کامل هستند و این اخبار از اساس غلط است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جلسه اخیر مجلس خبرگان فوریت نداشته است، عنوان کرد: جلسه‌ای که صحبت از تشکیل آن مطرح می‌شود، ارتباطی با اخبار کذبی که در خصوص سلامت رهبر انقلاب منتشر شده، ندارد. هیات رئیسه خبرگان رهبری براساس برنامه روتین، هر چند وقت یک بار جلساتی برگزار می‌کند.

او با اشاره به جلسه اخیر مجلس خبرگان رهبری افزود: آنطور که من پرسیدم جلسه‌ای با این عنوان برگزار نشده و تنها جلسه اخیر خبرگان، در رابطه با برگزاری اجلاس خبرگان در آینده و موضوعات این چنینی، بوده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رهبر انقلاب مجلس خبرگان سلامتی رهبر انقلاب مجلس خبرگان رهبری عضو مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی مهر «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر 6064383 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • مظلومیت زبان فارسی از نگاه رهبر معظم انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • امام خامنه‌ای: افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است
  • شعرخوانی یک هندی به زبان فارسی در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • رهبر انقلاب: تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن بیش از موشک و پهپاد است / پیام‌های تمدنی ایرانی‌ها می‌تواند با شعر منتقل شود
  • شعر فارسی، رسانه قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای است