Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: کارشناسان این اداره کل حین گشت و‌کنترل در مناطق و زیستگاه های استان سه فقره کومه استتار شکارچیان غیرمجاز را پس از شناسایی تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد ظهیری در این باره اظهار کرد: هر ساله با شروع فصل پاییز و برودت هوا شکارچیان غیر مجاز اقدام به ایجاد کومه در  نزدیکی منابع آبی و چشمه ها نموده و بطور ناجوانمردانه مبادرت به شکار پرندگان و حیواناتی که قصد نوشیدن آب را دارند می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهیری با اشاره به لزوم حفظ و حراست حیات وحش منطقه اظهار داشت: ماموران محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با گشت و کنترل مداوم و منظم بصورت ویژه با شکارچیان متخلف به شدت برخورد می کنند.

وی از دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را بلافاصله به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست یا پاسگاه محیط بانی اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست قزوین محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه گفت: در راستای برنامه‌های آموزشی  که به مناسبت بزرگداشت هفته زمین پاک در خانه محیط زیست  شهرستان اشنویه برگزار شد از یک دانش آموز فعال زیست محیطی و حافظ حیات وحش تقدیر به عمل آمد.

 کریم خضری افزود : این دانش آموز با عیدانه‌ های خود یک  یک بال پرنده شکاری شاهین را خریداری کرده و به اداره محیط زیست تحویل داده است که این پرنده در دامان طبیعت رهاسازی شد.

 

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • جذابیت تالاب میقان پس از بارندگی‌های بهاری
  • تخریب آغل گوسفندان در زیستگاه یوزپلنگ ایرانی
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی مناطق حفاظت شده مرکزی