Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به گزارش روابط عمومی سازمان اتکا در ایام همه‌گیری ویروس کرونا، تقاضای خرید برخی کالاهای اساسی بین هم میهنان‌مان افزایش یافته است.
در این گزارش آمده است: سازمان اتکا در راستای ایفای نقش خود در زمینه تأمین سبد معیشتی خانواده‌های معزز نیروهای مسلح، بویژه در مورد کالاهای اساسی، با تکیه بر توانمندی و بهره گیری از زنجیره‌ی تولید تا مصرف خود اقلامی نظیر روغن، قند، شکر، برنج، حبوبات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در اقصی نقاط کشور با قیمت های مصوب توزیع نموده است.
در این راستا جهت عدم ازدحام مشتریان در فروشگاه‌ها و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، همین طور حذف دلالان و توزیع هرچه بهتر و عادلانه‌ کالاهای اساسی به مصرف کننده واقعی، اقداماتی از جمله  توزیع برخی از این اقلام در شهرک‌های نظامی‌نشین، توزیع جلوی درب منازل بازنشستگان ن.م، توزیع در ادارات نظامی و پادگان‌ها و ... انجام  شده که با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شده است.
با این اقدامات شایسته، سازمان اتکا توانسته علاوه بر ایفای نقش خود در تنظیم بازار و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا در مراکز فروشگاهی، با توزیع عادلانه اقلام اساسی کارنامه ارزنده ای از خود به جای بگذارد.
لازم به ذکر است توزیع حلب پنج کیلویی روغن بین خانواده‌های معزز نیروهای مسلح ( شاغلین و بازنشستگان) در قالب حکمت کارت در فروشگاه‌های اتکا سراسر کشور صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان اتکا توزیع کالاهای اساسی سازمان اتکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.  

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند