Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ظهیری سرپرست داره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: هر ساله با شروع فصل پاییز و برودت هوا شکارچیان غیر مجاز با ایجاد کومه در نزدیکی منابع آبی و چشمه‌ها بطور ناجوانمردانه پرندگان و حیواناتی که قصد نوشیدن آب را دارند شکار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهیری با اشاره به تخریب سه فقره کومه استتار شکارچیان غیرمجاز، افزود: ماموران اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با گشت و کنترل مداوم و منظم بصورت ویژه با شکارچیان متخلف به شدت برخورد می‌کنند.

وی از دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را بلافاصله به نزدیک‌ترین اداره حفاظت محیط زیست یا پاسگاه محیط بانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شکارچیان غیرمجاز برودت هوا حیات وحش محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان پیرو بارندگی اخیر و سیلابی شدن تمامی رودخانه‌ها و سر ریز شدن اکثر سد‌های استان از جمله پیشین، زیردان و همچنین ادامه شرایط نامساعد جوی، خطر خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی آنها وجود دارد.
از ساکنین در مناطق سیل زده درخواست می‌شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه‌های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری کنند.
به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به هم استانی‌ها توصیه شده در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیک‌ترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل فرمایند.

دیگر خبرها

  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین