Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:42:10 GMT

رونالدو: همیشه با مسی رابطه صمیمانه‌ای داشتم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۳۵۲۳

رونالدو: همیشه با مسی رابطه صمیمانه‌ای داشتم

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم بارسلونا از گروه G و در ورزشگاه نیوکمپ برابر یوونتوس با شکست سنگین سه بر صفر روبرو شد. «کریستیانو رونالدو» در این دیدار توانست دوبار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

این ستاره پرتغالی پس از بازی در مصاحبه‌ای در مورد «لیونل مسی» کاپیتان بارسلونا، اظهار داشت: همیشه با او رابطه‌ای صمیمانه داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ سال با او در مراسم اهدای جوایز حضور داشتم و افتخاراتمان را باهم تقسیم کردیم. هرگز او را به عنوان یک رقیب نمی‌دیدم. 

وی افزود: من و مسی همیشه سعی کردیم بهترین عملکرد را برای تیم‌های خود داشته باشیم. می‌دانم که رقابت ما در رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان یک نمایش نشان داده می‌شود اما من همیشه با او در این موضوع کنار آمدم. مسی را در دیدار با بارسا مثل همیشه دیدم.

رونالدو ادامه داد: بازگشت به اسپانیا و کاتالونیا همیشه عالی است اما بازی در برابر بارسا در ورزشگاه نیوکمپ همیشه جزو دیدارهای سخت برای من بوده است. امروز ما یک تیم قهرمان بودیم. یک خانواده واقعی، قوی و متحد. با چنین بازی هایی ما هیچ ترسی تا پایان فصل نداریم. 

فوق ستاره یوونتوس در مورد تیم بارسلونا گفت: بارسلونا دوران سختی را پشت سر می‌گذارد اما هنوز بارسلونا است. ما از این برد بسیار خوشحال هستیم چرا که می‌دانستیم این یک مأموریت تقریبا غیرممکن است.

برچسب‌ها اسپانیا کریستیانو رونالدو یوونتوس لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا کریستیانو رونالدو یوونتوس لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا اسپانیا کریستیانو رونالدو یوونتوس لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو

دکو مهارت‌های جورجینیو را تحسین می‌کند و ممکن است برای جذب آزاد او در تابستان پیش رو اقدام کند

طرفداری | قرارداد جورجینیو با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز پیشنهاد تمدیدی به او ارائه نشده‌است. بر اساس خبرها، هافبک ایتالیایی از تاخیر آرسنال در ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد خسته شده و به فکر جدایی از این باشگاه افتاده‌است. ایجنت جورجینیو نیز چندی پیش اعلام کرده‌بود موکلش از حضور در لالیگا و بازی برای بارسلونا استقبال می‌کند.

به گزارش اسپورت، دکو (مدیرورزشی بارسلونا) از طرفداران جورجینیو است و ضمن تحسین این بازیکن، او را گزینه جالبی برای تقویت ترکیب بارسلونا می‌داند. جورجینیو در فصل جاری 26 بازی برای آرسنال انجام داده و موفق به ثبت 1 پاس گل شده‌است. گفتنی است در قرارداد این بازیکن با آرسنال، بند تمدید یک ساله نیز وجود دارد که تا این لحظه، فعال نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواهیم حداکثر امتیازهای باقیمانده را بگیریم
  • الگری: می‌دانستم مدیران یوونتوس به من اعتماد دارند؛ انتقادپذیر هستم و می‌دانم خوب نیستیم
  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • مورینیو: رونالدو برزیلی در بارسلونا عشقی تمرین می‌کرد اما گل‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌زد! (زیرنویس فارسی)
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی