Web Analytics Made Easy - Statcounter

میان برنامه جدید «پیام ثقلین» با محوریت بیان آیات با موضوع خاص با استناد به روایات ائمه معصومین(ع) روزهای پنجشنبه و جمعه از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، میان برنامه جدید « پیام ثقلین» با محوریت بیان آیات با موضوع خاص با استناد به روایات ائمه معصومین(ع) به روی آنتن رادیو قرآن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

علاوه بر ارائه ترجمه آیات قرآن کریم در هر برنامه به دو یا سه موضوع کاربردی، سبک زندگی اسلامی و اخلاقی پرداخته می شود.

 

لازم به ذکر است، این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ به مدت زمان ۵ دقیقه به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید و با اجرای آدینه الهیاری از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان خواهد شد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاطمه کاشانی روایات ائمه معصومین ع رادیو قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • آیات و روایات، طبیعت را دارای شعور می‌دانند/ تاثیر تربت و آب زمزم بر گیاهان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد