Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:56:20 GMT

منچسترسیتی با تیم ب هم قهرمان اروپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۴۱۵۷

منچسترسیتی با تیم ب هم قهرمان اروپا می‌شود

آندره ویاس بواس سرمربی مارسی می‌گوید منچسترسیتی آنچنان قدرتمند است که حتی با تیم ب باشگاه می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه مارسی امشب در خانه منچسترسیتی، استادیوم اتحاد، در چارچوب لیگ قهرمانان به مصاف این تیم می‌رود آندره ویاس بواس سرمربی مارسی می‌گوید سیتی آنچنان باشگاه قدرتمندی است که حتی با تیم ب خود می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مارسی امشب در حالی به مصاف سیتی می‌رود که باید نسبت به المپیاکوس که امشب به مصاف پورتو می‌رود نتیجه بهتری بدست بیاورد تا در جایگاه سوم قرار گرفته و به لیگ اروپا صعود کند. پیش از این صعود منچسترسیتی و پورتو از این گروه قطعی شده است.

 

 

سرمربی مارسی در آستانه بازی امشب گفت: " صعود ما در دست خودمان نیست. امیدواریم پورتو به ما لطف کند و المپیاکوس را شکست بدهد. همه می‌دانیم که ما در مقابل سیتی کار سختی در پیش داریم. سیتی آنقدر قوی است که حتی اگر با تیم ب خودش به میدان برود می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ بشود".

 

 

المپیک مارسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک مارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته سختی را پشت سر گذاشته، چون بعد از شکست مقابل رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها را از دست داده است.

سیتی فصل گذشته با قهرمانی در چمپیونزلیگ، سه‌گانه تاریخی را به دست آورد و دستاورد شاگردان پپ گواردیولا در تاریخ این باشگاه ماندگار شد.

مدعی قهرمانی در انگلیس شانس کسب سه گانه را از دست داده اما بازیکنانش اعتقاد دارند که برای قهرمانی در لیگ برتر تا آخرین روز تلاش خواهند کرد.

خولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، در گفتگو با اسکای اسپورت درمورد رقابت با آرسنال و لیورپول برای قهرمانی گفت: "فصل گذشته ما با آرسنال جنگیدیم، این فصل دوباره مقابل آرسنال و لیورپول هستیم. آن‌ها تیم‌های بزرگی هستند، تیم‌های قوی که بازیکنان بزرگی دارند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم، قهرمان لیگ برتر می‌شویم."

او در مورد هفته گذشته و حذف از چمپیونزلیگ گفت: "سخت است. این لیگ قهرمانان اروپاست، همیشه می‌خواهید برنده شوید. اما ما باید قوی باشیم. این شانس را داریم که دوباره قهرمان شویم و جام حذفی و لیگ برتر را ببریم. ما باید برای پیروزی در هر بازی تلاش کنیم و می‌توانیم دوباره قهرمان شویم."

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان