Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه سوخت خودروهای معلولان همچنان ۱۰۰ لیتر بوده و کاهش نیافته است.

 فاطمه کاهی، در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر کاهش سهمیه سوخت خودرو معلولان به ۶۰ لیتر در ماه گفت: سهمیه سوخت معلولان کاهش نیافته و همچنان همان ۱۰۰ لیتر در ماه است، اما قرار شد این خودروها ۶۰ لیتر را به صورت سهمیه سوخت و ۴۰ لیتر را به صورت اعتبار دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس در ماه آذر ۶۰ لیتر سهمیه سوخت معلولان در کارت سوخت آن‌ها واریز شد، اما به دلیل نبود اطلاعات لازم برای پرداخت اعتباری، واریز ۴۰ لیتر باقی مانده میسر نشد و این مسئله شائبه کاهش سهمیه سوخت معلولان را به وجود آورد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سهمیه سوخت معلولان همچنان ۱۰۰ لیتر در ماه است، گفت: در ماه دی معلولان علاوه بر دریافت سهمیه ۱۰۰ لیتر ماهانه خود ۴۰ لیتر مانده ماه آذر را نیز دریافت می‌کنند بنابراین سهمیه سوخت معلولان با پلاک ویلچری برای خودروهای تک سوز در دی ماه ۱۴۰ لیتر و خودروهای دوگانه سوز ۱۱۰ لیتر است.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت سهمیه سوخت به صورت اعتباری نیازمند اطلاعات جدید است و سازمان بهزیستی که مکلف شده تا این اطلاعات را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه کند، هنوز اطلاعات مورد نیاز را ارائه نکرده است بنابراین اجرای این طرح ممکن است دو ماه به تأخیر بیافتد.

کاه‌ی تاکید کرد: تا زمان اجرای نشدن طرح پرداخت اعتباری سهمیه سوخت معلولان، این افراد همچنان سهمیه سوخت خود را مانند گذشته به صورت واریز ماهانه ۱۰۰ لیتر در کارت سوخت دریافت می‌کنند./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سهمیه سوخت معلولان ۱۰۰ لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام