Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش محسن حاجی میرزایی با ارسال پیامی فرارسیدن ۱۹ آذر، سی و ششمین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی ‌(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سعید رضا عاملی دبیر این شورا و همکاران وی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش در این پیام نوشت: شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی میراث ماندگار انقلاب اسلامی است که به ‌موازات حضور در عرصه‌های سیاست‌گذاری علم، فناوری و فرهنگ، پایه‌گذار تحولات بسیاری بوده و تصویب و ابلاغ سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش از جمله دستاوردهای ارزشمند آن است.

حاجی میرزایی در پایان این پیام عنوان کرد: امروز به فضل الهی، همکاری و هم‌افزایی وزارت آموزش‌وپرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوراهای تخصصی آن در بالاترین و مناسب‌ترین سطح‌ قرار دارد که به سهم خود از مدیریت هوشمندانه شما تشکر می‌کنم و دوام توفیق و سلامت روزافزونتان را از خداوند سبحان خواهانم.

به گزارش ایرنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۹ آذر ۶۳ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد.

برچسب‌ها سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سید سعیدرضا عاملی وزارت آموزش و پرورش شورای عالی انقلاب فرهنگی محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سید سعیدرضا عاملی وزارت آموزش و پرورش شورای عالی انقلاب فرهنگی محسن حاجی میرزایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سید سعیدرضا عاملی وزارت آموزش و پرورش شورای عالی انقلاب فرهنگی محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان

با حکم وزیر آموزش‌وپرورش و در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان،یونس بهاروند با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جدید آموزش‌وپرورش لرستان منصوب شد.

پیش‌از این یونس بهاروند مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بود و در کارنامه کاری خود عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان لرستان را نیز دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان