Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرواز شماره ۷۳۱ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد مادرید به دلیل عدم ارائه خدمات هندلینگ به پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" کنسل شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی "هما"، پرواز شماره ۷۳۱ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد مادرید که براساس برنامه در ساعت ۹ و ۵ دقیقه روز ۱۹ آذر ماه سال جاری باید انجام می‌شد، با اعلام شرکت خدمات دهنده در فرودگاه مادرید، مبنی بر عدم ارائه خدمات هندلینگ به پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" کنسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن عرض پوزش از مسافران محترم پیگیر رفع این مشکل خواهد بود و به دنبال تمهیدات اتخاذ شده و به منظور رفاه حال مسافران محترم این پرواز اعلام می‌دارد در صورت تمایل به استفاده از بلیت خریداری شده می‌توانند بدون پرداخت هزینه و با تعویض بلیت در یکی از مسیر‌های اروپایی "هما" پرواز نمایند.

بیشتر بخوانید: آمادگی بهره‌برداری از تولیدات داخلی در حوزه هوایی

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی سازمان هواپیمایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.    به گزارش ایسنا، رضا کارگر اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.   همچنین  جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.   وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.   به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد و امام خمینی تهران با تعلیق مواجه شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول