Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط تیم، اظهار داشت: الان ما با صدر جدول 2 امتیاز فاصله داریم، انتقاداتی وارد است که شاید  جاهایی هم درست باشد، اما باید اتحاد داشته باشیم، همدل و یکدل باشیم تا فصل را با موفقیت به پایان برسانیم.

دروازه بان استقلال با اشاره به کادر فنی  جدید تیم تصریح کرد: محمود فکری تازه به استقلال آمده، هر مربی‌ای که وارد استقلال می‌شود سختی‌های خاص خودش را دارد، مانند تیم‌های دیگر نیست، تیم‌های بزرگ شرایط خاص خودشان را دارند، شرایط استقلال طوری است که چون چند سال است قهرمان نشده‌ایم صبر هواداران تمام شده، شانس فکری بوده که در این برهه تیم را تحویل گرفته، باید پشت او بایستیم و به او اعتماد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هواداران یکدل نباشند، تیم امسال هم نتیجه نمی‌گیرد.

سید حسین حسینی ادامه داد: هواداران 5-4 دسته شده‌اند که این مسأله برای تیم‌ها حاشیه درست می‌کند و دودش به چشم خود هواداران می‌رود. با این شرایط امسال هم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. سال‌های قبل برای پرسپولیس هم این شرایط وجود داشت، اما وقتی برانکو آمد همه هواداران و پیشکسوتان پشت او ایستادند. از هوادارانمان می‌خواهم پشت فکری باشند. ما در هفته دوم به فولاد باختیم و در هفته دوم فشار زیادی روی تیم ایجاد شد. درست است استقلال هستیم، باید ببریم و همه می‌دانیم که مساوی هم برای ما باخت است، اما باید صبر کنیم شرایط درست شود. امسال هم مدعی در لیگ کم است و اگر صبر داشته باشیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

دروازه‌بان استقلال در مورد رقابتی که بین او و رشید مظاهری به وجود آمده، گفت: در هفته اول گل نخوردم، گل‌هایی که هم در هفته دوم خوردم، مقصر نبودم، در این مورد با محمود فکری هم صحبت کردم، اما صلاحدیدش این بود که در بازی بعدی بازی نکنم، به عنوان بزرگ‌تر تیم وظیفه دارم پشت او باشم و از او حمایت کنم. در ابتدای فصل صحبت جدایی من بود و پیشنهاد‌اتی هم داشتم اما اینجا خانه من است، دوری از استقلال سخت است. در حال تلاش هستم تا برای تیم مثمرثمر باشم و هرچه فکری دستور بدهد انجام می‌دهم.

وی در خصوص اختلاف با رشید مظاهری عنوان کرد: هیچ اختلافی بین ما نیست، بحث چند وقت پیش هم سوءتفاهم بود و بزرگش کردند. ما با هم صحبت کردیم، به عنوان بزرگ‌تر تیم وظیفه دارم پشت همه بازیکنان و همچنین رشید مظاهری باشم. امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال دروازه بان استقلال رشید مظاهری محمود فکری هواداران استقلال سید حسین حسینی دروازه بان استقلال شرایط استقلال عملکرد استقلال اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین وفایی بعد از باخت به جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و مردم زیادی برای تماشای مسابقات در آن سالن، تلاش می‌کنند.

وی در خصوص محل تمرین این سالن اظهار داشت: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

شان مورفی رتبه هشتم جهان در جواب وفایی عنوان کرد: اینجا یک زمین بسیار با ارزش است. برای یک بازیکن اسنوکر حرفه‌ای یک توهین به حساب می‌آید که صراحتاً از خانه ما انتقاد کند. حسین باید در مورد نحوه کار تور جهانی حرفه‌ای‌ها و روابط با فدراسیون جهانی و شرکای این پخش و مکان‌های آن و اینکه چقدر این مکان‌ها خاص هستند آموزش ببیند.

وی ادامه داد: حسین فکر می‌کند که با انتقاد آشکار از سالن کروسبیل به رشد ورزش کمک می‌کند؟ به نظرم او هیچ کمکی به ورزش نکرده است و قطعا کسی وفایی را مجبور به حضور در کروسیبل نمی‌کند. همیشه مادرم به من یاد داده است که اگر حرف خوبی برای گفتن نداری چیزی نگو. حسین میخواهد که به این سالن باز نگردد؟خب باز نگردد، اون مجبور نیست به اینجا بیاید.

مورفی با اشاره به ارزش این سالن برای بازیکنان اسنوکر گفت: شاید وفایی چون در بریتانیا بزرگ نشده، مانند بسیاری از بازیکنان بریتانیا از نظر عاطفی با این مسابقات مرتبط نیست. شاید این مکان مثل بقیه برای حسین خاص نباشد اما او به عنوان یک کودک ۹ ساله مانند من به اینجا نیامده که به یاد بیاورد که برای گرفتن امضا از استیو دیویس، قهرمان ۶ دوره اسنوکر، در راهروها می‌دویدم. احتمالا او چنین خاطراتی ندارد اما اینجا برای بازیکنان اسنوکر زمین بسیار با ارزشی است و حسین باید این را به خاطر داشته باشد.



کد خبر 846462 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی؛ به جای تنبیه باید حسینی را تشویق کنید!
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود