Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@01:03:27 GMT

ساخت حفاظ استیل

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۶۱۴۰

ساخت حفاظ استیل

حفاظ استیل نسل جدیدی از سیستم‌های ایمنی حفاظت از ساختمان می‌باشد که مهندسین ساختمان برای جذاب‌­تر و شیک‌­تر شدن آپارتمان‌­ها، مجتمع­‌های تجاری و بانک­‌ها استفاده می‌­کنند. اگر می‌­خواهید درباره حفاظ استیل، پله استیل، نرده استیل و درب استیل بیشتر بدانید، خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید.


حفاظ استیل چیست و در کجا کاربرد دارد؟

حفاظ استیل در مجتمع‌های تجاری و بالاخص در بانک‌­ها و یا در ساختمان­‌ها برای ایجاد ایمنی بسیار پرکاربرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلیاژ به کار رفته در این نوع حفاظ بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و در بالکن و درب و پنجره­‌های ساختمان نیز مورد استفاده قرار می­‌گیرد. از مهم‌ترین ویژگی­‌های حفاظ استیل باید به:

جلوگیری از سقوط احتمالی افراد ورود اجباری برخی از افراد زیبایی فضا و تضمین امنیت بیشتر

اشاره کرد. برای ساخت حفاظ استیل از آلیاژ مناسبی استفاده می‌­شود، چون استیل با خاصیت ضد اسیدی بودن و ضد زنگ‌زدگی از عمر بالایی برخوردار است و با کیفیت مطمئنی از محل نگهداری می‌کند. برای ساخت حفاظ استیل از نوع آلیاژ درجه 1 استیل یعنی استیل 304 استفاد می‌شود؛ چراکه مقاومت زیادی  در برابر عوامل محیطی  دارد. متریال مورد استفاده برای ساخت حفاظ استیل  باید از نظر ایمنی بسیار مقاوم باشند.

پله استیل چیست و چه کاربردی دارد؟

در دنیای امروز و تحول عظیمی که در صنعت ساخت و ساز بوجود آمده است، پله استیل یکی از ضروری‌ترین مواردی هست که برای زیباسازی ساختمان­‌ها استفاده می‌شود. پله استیل با توجه به فضا و نیاز مشتری در انواع مختلفی اجرا می‌­شود، جنسی که بر روی کف پله­‌ها استفاده می‌­شود را می‌­توان از انواع مختلفی مانند چوب، شیشه، پلکسی و... بسته به نیاز مشتری استفاده کرد. برای اجرا و نصب پله استیل شاسی‌های کف پله‌ها را با پیچ و همچنین جوش به هم متصل می‌کنند.  

درب استیل و طراحی منحصر به فرد آن

درب استیل را باید یکی از زیباترین حفاظ­‌ها برشمرد که به عنوان حفاظ امنیتی نیز محسوب می­‌شود. طراحی منحصر به فرد ساخت درب استیل علاوه بر محکم بودن از لحاظ فرم و شکل، زیبایی دوچندانی به محیط می‌دهد. درب استیل برای

ورودی ساختمان پارکینیگ درب ویلا و درب مغازه   کاربرد دارد.

نرده استیل و مزایای استفاده از آن

 یکی دیگر از مواردی که مورد توجه مهندسین برای طراحی و زیباسازی ساختمان‌­ها قرار گرفته، نصب نرده استیل می‌باشد. به جرات می‌توان گفت نرده استیل برای زیبا سازی بسیار کاربرد دارد و استفاده از آن مزایای زیادی دارد که بهترین آن همان زیباسازی ساختمان و هم‌چنین امنیت بیشتر آن است. نرده استیل  در برخورد با اجسام تیز و سخت، کم تر آسیب پذیر است، قابلیت فرم پذیری دارد و از این خاصیت می‌توان در ساخت اشکال منحنی و زیبا استفاده کرد.

تجهیزات ساختمانی استیل را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به فکر ساخت حفاظ استیل، درب استیل، نرده استیل و یا اجرای پله استیل هستید و نمی‌­دانید این تجهیزات ساختمانی را از کجا تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما  اوژن استیل است. وب­سایت اوژن استیل با هدف ارائه محصولات با کیفیت و ماندگار برای مشتریان در زمینه ابزارآلات ساختمانی اقدام به تولید وعرضه انواع محصولات استیل از قبیل پله استیل، پله آهنی، نرده استیل، نرده شیشه‌ای، نرده بکسلی، حفاظ استیل و درب استیل نموده است. اوژن استیل همه محصولات خودرا با رعایت ضوابط و استانداردهای ملی و همچنین با توجه به اصول و مقررات بهداشت و ایمنی ساختمان به مشتریان ارائه می­‌دهد. تنوع ایده‌­های ارائه شده توسط کارشناسان اوژن استیل، طراحی و تخصص بالا در کار، ارائه زمانبندی دقیق تحویل پروژه، استفاده از متریال با کیفیت و قیمت مناسب سبب شده تا اوژن استیل انتخابی مناسب باشد.

جهت ثبت سفارش حفاظ استیل ، درب استیل ، پله استیل  و یا مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۴۴۳۱۲۷۹ - ۰۹۳۵۹۸۰۶۷۰۰

لینک کوتاه: asriran.com/003Bga

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نرده استیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 جنگنده‌های رژیم اسرائیل به دو ساختمان در مناطق عیتا الشعب و بیضاء در جنوب لبنان حمله کردند و ادعا کردند این ساختمان‌ها مراکز نظامی حزب الله لبنان بوده است. لحظات این بمباران مهیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور
  • دانشگاه USC: کشف یک دردسر جدید برای مصرف فست‌ فود و منوی کافی شاپ در دوران نوجوانی
  • دانشگاه یو اس سی: کشف یک دردسر جدید در رابطه با مصرف فست‌ فود و منوی کافی شاپ در دوران نوجوانی
  • یک نفر بر اثر ریزش ساختمان در کلوان جان باخت