Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:03:02 GMT

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و دولتی در خاش

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۶۱۹۵

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و دولتی در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی با ۷ فقره سرقت خبرداد.

ابراهیم کوچکزایی در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی از جمله خانه باغ ها ، ساختمان های نیمه کاره و ... دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری 12 شهرستان خاش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات فنی پلیسی 2 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را داخل مخفیگاهشان دستگیرکردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به 7 فقره سرقت از خانه باغ ها ، ساختمان های نیمه کاره و سایر اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان اعتراف کرده و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان ضمن هشدار به شهروندان، گفت: در جهت پيشگيری از سرقت به توصيه و هشدارهای پليسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سريعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار هم از دستگیری 2 سارق حرفه ای، که اقدام به سرقت مصالح ساختمان های در حال ساخت این شهرستان می کرند خبر داد.

حیدر علی کیخائی مقدم در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 11 این شهرستان در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان مدرس این شهر، به 2 نفر که در حال جابه جایی آهن آلات یکی از ساختمان های نیمه کاره بود مشکوک شدند.

وی گفت: متهمان 30 و 33 ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که در یک عملیات ضربتی دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجويي هاي تکمیلی پلیس به 5 فقره سرقت مصالح ساختمانی دیگر در سطح شهر چابهاراعتراف کردند.

کیخائی مقدم با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پليسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سريعاً با 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


 

پایان پیام/714

منبع: شبستان

کلیدواژه: انهدام باند سارقان خودرو دستگیری سارق سارقان مسلح فرمانده انتظامی شهرستان اماکن خصوصی و دولتی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی به‌نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ حسن صالحی، جانشین فرماندهی انتظامی شیروان اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی آثار به‌جامانده از سارقان و اخذ اظهارات مال باختگان ۳ نفر سارق شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیروان افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی لوازم منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

صالحی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست تا با نصب تجهیزات هشدار دهنده و دوربین‌های مداربسته در اماکن خصوصی خود، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و هر گونه تردد افراد مشکوک را جهت پیگیری لازم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1227973 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد