Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد از افتتاح 51 طرح مسکن مددجویان بهزیستی استان به ‌طور همزمان با 1943 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کشور خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ دکتر محسن مرادی گفت: با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدیو کنفرانس  همزمان در سراسر کشور آئین واگذاری تعداد 1943 واحد مسکونی برگزار شد که از این تعداد 51 واحد مسکونی در استان کهگیلویه و بویر احمد تحویل مددجویان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : طی تفاهم نامه صورت گرفته با همکاری ادارات بنیاد مسکن ، بنیاد مستصعفان ،انجمن خیرین مسکن ساز  و اداره راه و شهر سازی تسهیلات ویژه ای برای مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت واحدهای مسکونی خانوارهای دارای دو معلول به بالا در روستا 36 میلیون و در شهر 60 ملیون تومان پرداخت می گردید که طبق مصوبه جدید ، مسکن روستایی به 85 میلیون تومان و مسکن شهری 140 ملیون تومان افزایش یافته و افراد عادی و تک معلول که دارای واحد مسکونی در دست احداث میباشد  تا سقف 10 میلیون تومان  پرداخت می گردد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان

استاندار لرستان گفت: لرستان در ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد(ره) جزو استان‌های برتر کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در مراسم واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: سهم لرستان در واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد ۱۷۴۱ واحد بوده که به نسبت آمار کل کشور و جمعیت استان نشان‌دهنده عملکرد خوب دستگاه‌های مربوطه در لرستان است.

وی در این مراسم که در منزل واگذار شده یکی از مددجویان در روستای میان گلال خرم‌آباد انجام می‌شد، افزود: با این آمار لرستان یکی از بهترین عملکردها را در بین استان‌های سراسر کشور داشته است.

استاندار لرستان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحد مسکونی ۸۷۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در استان از جمله کمیته امداد امام (ره)، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور داشتند.

کد خبر 744961

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان