Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست آنلاین کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی بسکتبال با حضور رییس فدراسیون ایران به عنوان عضو کمیسیون برگزار شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بسکتبال سومین نشست آنلاین کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی بسکتبال با حضور رییس فدراسیون ایران به عنوان عضو کمیسیون برگزار شد.

این نشست با حضور اکثریت اعضاء کمیسیون از طریق سامانه برخط فدراسیون جهانی بسکتبال، فیبا برگزار شد و طی آن اعضاء در خصوص شرایط موجود در مسابقات و رویداد‌ها و نیز نحوه به کارگیری پروتکل‌های بهداشتی-ورزشی بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تجربیات اخذ شده در برگزاری رویداد‌های قاره‌ای طی دوران کرونا که اخیرا در حوزه آسیا در ۳ حباب برگزار شد، مهمترین موضوع مطرح شده طی نشست کمیسیون پزشکی بود. نحوه تعامل دولت‌ها با فدراسیون‌های ملی و بدنه اجرایی ورزش به منظور برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل، چگونگی ارائه بسته‌های آموزشی بهداشتی جهت مقابله با پاندمی کووید ۱۹ طی رویداد‌های آتی و گزارش رئیس کمیسیون پزشکی در خصوص نحوه ارتباط این نهاد با برگزارکنندگان مسابقات در مناطق مختلف از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه آنلاین کمیسیون پزشکی بود.

فدراسیون جهانی بسکتبال به عنوان یک نهاد بین المللی پیشرو در امر برگزاری مسابقات بین المللی با وجود پاندمی کرونا معرفی شد که تصمیمات و پروتکل‌های اتخاذ شده مربوطه از طریق تعامل و مشارکت متخصصین کمیسیون پزشکی به سایر کشور‌ها و میزبانان رویداد‌های مختلف ابلاغ شد.

تا کنون موارد انگشت شماری از ابتلا به کووید ۱۹ در رویداد‌های بین المللی رشته بسکتبال گزارش شده است که با توجه به حضور حداکثری تیم‌های شرکت کننده حاکی از جدیت و و دقت این کمیسیون در کنترل و مبارزه با پاندمی کرونا است.

 

بیشتر بخوانید: واکنش مدیر تیم‌های ملی بسکتبال به دوحه‌گردی/ قاسمی: خودم خواستم آن روز روی نیمکت نباشم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی فیبا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی فیبا فدراسیون جهانی بسکتبال آنلاین کمیسیون پزشکی رویداد ها برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فدراسیون بین‌المللی ووشو دکتر امیرعباس لشگری را به عنوان عضو هیئت ژوری مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا معرفی کرد.  

 مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا از ۲ لغایت ۶ اردیبهشت ماه در جیانگ‌یین در کشور چین برگزار می‌شود.

همچنین پیشتر با اعلام رسمی فدراسیون بین‌المللی ووشو، محمدرضا پورغلامی نژاد به عنوان عضو هیئت ژوری و مجید خوبیاری نیز به عنوان داور ساندا این پیکارها معرفی شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد