Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@19:29:41 GMT

فلج شدن اقتصاد رژیم صهیونیستی بر اثر حملات سایبری

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۷۹۴۷

فلج شدن اقتصاد رژیم صهیونیستی بر اثر حملات سایبری

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی تمام بانک های این رژیم را به حال آماده باش سایبری قرار داده و به آنها درباره وقوع حملاتی الکترونیکی که می‌تواند تمام بانک های اطلاعاتی‌شان را نابود کند ، هشدار داد.

به گزارش مشرق، روزنامه اقتصادی کالکسیت اعتراف کرد در حالی که بحران شیوع ویروس کرونا برای اولین بار  باعث شد بسیاری از مردم به اجبار از خانه های خود فعالیت کرده و از داخل منازل خود سامانه بانکی خود را فعال کنند ، حملات سایبری به کابوسی برای نهادهای امنیت شبکه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: احتمال افزوده شدن یک میلیون نفر به جمع بیکاران صهیونیست

در همین راستا بانک مرکزی رژیم صهیونیستی نیز دستور العمل جدیدی را به تمام بانک ها ابلاغ و از آنها خواست دورکاری کارمندانش در چارچوب این پروتکل ها انجام شود.

این روزنامه عبری زبان در شماره امروز خود خبر داد ، یک هفته بعد از  حمله الکترونیکی به شرکت بیمه شیربیت بانک اسرائیل (بانک مرکزی رژیم صهیونیستی) دستور العملی را به تمام بانک ها و شرکت های کارتهای اعتباری ابلاغ و به آنها دستور داد قواعد امنیت داده ها را در چارچوب فعالیت های دورکاری تدوین کنند.

در این دستور العمل از مدیران تمام بانک ها خواسته شده است تا شکل دورکاری و تماس کارمندانشان را با سیستم بانک مورد ارزیابی قرار داده و دسترسی هر یک از کارمندان را به سرور در محدوده مورد نیازش محدود کنند.

به نوشته کالکاسیت، مدیران بانک ها از وحشت بانک مرکزی متعجب شدند زیرا دستور العمل بانک این بار در ۵ صفحه کامل بود امری که برخی از مسئولین را بر آن داشت تا اعلام کنند بانک مرکزی در واقع به دنبال توقف ارتباط از بیرون با سرویس های بانکی است.‎

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده اسرائیل رژیم صهیونیستی بانک مرکزی بانک ها ایران رژیم صهیونیستی تمام بانک ها بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس

به گزارش جام جم آنلاین، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی‌ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می‌دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان‌های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش‌ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

دیگر خبرها

  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار