Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:52:44 GMT

نوروزی‌نژاد: با آمادگی کامل وارد دور برگشت شدیم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۸۰۶۴

نوروزی‌نژاد: با آمادگی کامل وارد دور برگشت شدیم

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: ما در دور گذشته تنها دو یا سه جلسه تمرین داشتیم اما برای مرحله برگشت دو هفته تمرین مناسب را برگزار کردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در نخستین روز از دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است، تیم نفت و گاز گچساران 24 بر 21 ستارگان دشتستان بوشهر را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اصغر نوروزی‌نژاد، مربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص این دیدار گفت: بعد از دو هفته تمرینات منظم، وارد مسابقات شدیم و خدا را شکر نتیجه لازم را گرفتیم. ما در دوره اول و دوم تنها با سه یا چهار جلسه تمرین به مسابقات آمدیم اما در این دور دو هفته تمرینات داشتیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه افزود: تیم ما اکثراً نوجوان و جوان هستند و با تجربه بیشتری وارد این دور شدیم. ما در نیمه دوم با توجه به ضعف حریف و آنالیز آنها عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تاکید کرد: از هیئت هندبال فارس برای میزبانی خوبی که داشتند، تشکر می‌کنیم. هم در بحث سالن و هم در اسکان و همچنین امکانات، مسابقات در شرایط خوبی است.

لیگ برتر هندبال مردان| برتری نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار دور برگشت



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال نفت و گاز گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر 6086647

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!