Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@06:17:38 GMT

فعالیت اصناف اصفهان تا ساعت ۲۱

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۸۰۸۶

فعالیت اصناف اصفهان تا ساعت ۲۱

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: در اصفهان و شهرستان‌های نارنجی استان، مشاغل به جز گروه‌های شغلی سه و چهار ممنوعیت ساعت کاری ندارند اما باید تا قبل از زمان ممنوعیت تردد که ساعت ۲۱ اعلام شده ‌است واحد صنفی خود را تعطیل کنند.

به گزارش ایمنا، رسول جهانگیری اظهار کرد: از ١۵ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های سه و چهار به شرط رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۲۴ شهرستان استان اصفهان، شهرستان‌های نائین و نطنز در وضعیت قرمز قرار دارند و بقیه شهرستان‌ها و شهر اصفهان به وضعیت نارنجی بازگشته است و اصناف با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در اصفهان طی دو هفته اول آذرماه با هدف کاهش رفت و آمدها و تجمعات غیر ضرور، موجب بهبود وضعیت و تغییر سطح هشدار اصفهان از قرمز به نارنجی شد و بر همین اساس، قید و بندهای کرونایی در بیشتر مناطق استان از ۱۵ آذرماه کمی کاهش یافت.

جهانگیری خاطرنشان کرد: مشاغل گروه سه شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی است که در هفته جاری تعطیل است.

وی ادامه داد: گروه چهار شامل برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه‌روزی، کافه، قهوه‌خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است و بقیه اصناف که شامل گروه‌های سه و چهار نیست، می‌توانند در شرایط نارنجی فعالیت کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا، سه رسته شغلی همچون تأمین کنندگان مواد شیمیایی برای عرضه مواد ضدعفونی و نیاز کارخانجات دارویی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف، عرضه کنندگان ابزار و یراق مشتمل بر تأمین کنندگان مواد و مصالح ایزوگام، قطعات پمپ و ابزار مورد نیاز صنایع و فروشندگان و عرضه کنندگان قطعات و لوازم یدکی کشاورزی به گروه شغلی یک اضافه شدند.

جهانگیری درباره ساعت کاری اصناف استان اصفهان گفت: در شهر اصفهان و شهرستان‌های استان که وضعیت در آن‌ها نارنجی است، مشاغل به جز گروه‌های شغلی سه و چهار ممنوعیت ساعت کاری ندارند، اما باید تا قبل از زمان ممنوعیت تردد که ساعت ۲۱ اعلام شده است واحد صنفی خود را تعطیل کنند تا مشمول قانون منع تردد شبانه و جرایم راهنمایی و رانندگی نشوند.

وی با بیان اینکه تصمیمات نهایی را ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند و این محدودیت‌ها تا صبح شنبه هفته آینده (۲۲ آذرماه) ادامه دارد، افزود: البته به مدت یک هفته دوباره محدودیت‌های شدید کرونا برای شهرهای قرمز تمدید می‌شود و در شهرهای نارنجی نیز گروه شغلی ۲ می‌توانند فعالیت خود را دوباره از سر بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 460506

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصناف اتاق اصناف اصفهان اتاق اصناف تعطیلی اصناف اتاق اصناف ایران اصناف و مشاغل اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان شهرستان ها اتاق اصناف اصفهان گفت سه و چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بازار آسیا بعد از واکنش ایران!

تین نیوز

پس از اینکه ین ژاپن در برابر دلار آمریکا به پایین ترین میزان خود طی ۳۴ سال اخیر رسید، شاخص های عمده سهام در منطقه آسیا-اقیانوسیه عمدتا کاهش یافتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرمایه گذاران تاثیر واکنش ایران به رژیم صهیونیستی در آخر هفته را ارزیابی کردند، همچنین اطلاعات کلیدی اقتصادی چین و ژاپن را نیز در نظر گرفتند.

علاوه بر این، بانک خلق چین (PBoC) تصمیم گرفت نرخ وام میان مدت یک ساله (MLF) خود را بدون تغییر نگه دارد.

شاخص سهام استرالیا در ساعت چهار و ۱۸ دقیقه صبح به وقت اروپا ۰.۴۹درصد از دست داد و کوسپی کامپوزیت کره جنوبی یک دقیقه بعد ۱.۰۴ درصد کاهش یافت.

هانگ سنگ هنگ کنگ در ساعت چهار و ۱۹ دقیقه صبح به وقت اروپا ۰.۸۰ درصد کاهش یافت، در حالی که کامپوزیت شانگهای ۰.۴۳ درصد افزایش یافت اما شنژن کامپوزیت در ساعت چهار و ۲۱ دقیقه صبح به وقت اروپا ۰.۴۱ درصد نزول کرد.

نیکی ۲۲۵ ژاپن در ساعت چهار و ۲۲ دقیقه صبح به وقت اروپا ۰.۹۸ درصد از دست داد.

دلار در برابر ین ۰.۲۶ درصد افزایش یافت و در ساعت جهار و ۲۳ دقیقه به وقت اروپا به ۱۵۳.۶۸۱۰ ین رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در اصفهان/ بارش‌ها در راهند
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • سقوط بازار آسیا بعد از واکنش ایران!
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • هوای تهران در وضعیت «نارنجی»