Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علی محمدی معاون مشارکت‌های بهزیستی استان کرمان گفت: تعداد بیست نفر از مددجویان کم شنوا و ناشنوای تحت حمایت بهزیستی کرمان با همکاری موسسه خیریه رعد و همراهی محمدرضا و حمیدرضا عشقی از خیرین کرمانی در مرکز بزرگ خرید تازه تاسیس شان مشغول به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته، به همت دو تن از خیرینی که به تازگی اقدام به تأسیس یک مرکز خرید در سطح شهر کرمان کرده اند، تعداد بیست نفر از مددجویان کم شنوا و ناشنوای تحت حمایت بهزیستی استان کرمان، در قسمت‌های مختلف این فروشگاه مشغول به کار شدند.

او تصریح کرد: درپی سیاست‌های توانمند سازی مددجویان در سطح کشور، امتیازات ویژه‌ای از قبیل اعطای تسهیلات ارزان قیمت، پرداخت بیمه سهم کارفرما و جبران کارایی کم توانی تا سقف ۵۰ درصد برای کارفرمایانی که از مددجویان بهزیستی به عنوان نیروی کار استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است که با همکاری موسسه خیریه رعد کرمان و خیرین فوق، این مددجویان در مرکز خرید تازه تاسیس به کار گرفته شده اند.

محمدی از انعقاد تفاهم نامه برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی برای همه کارکنان این فروشگاه خبر داد و افزود: مقرر شده با عقد تفاهم نامه همکاری برای بالا بردن سطح کیفی و توانمندی کلیه کارکنان این فروشگاه و مراکز مشابه با همکاری مرکز رعد و بهزیستی کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی برایشان به صورت رایگان برگزارشود.

 افتتاح این مرکز خرید با حضور معاون مشارکت‌ها و کارشناسان تخصصی بهزیستی، جمعی از خیرین و مسئولین تشکل‌های مردم نهاد، کانون ناشنوایان و موسسه خیریه رعد کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمان اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنرهای تجسمی اردبیل اظهار کرد: مهمترین شاخص آثار هنری توانخواهان بهزیستی شاخص امید است در حالی که در حوزه‌های دیگر کمتر شاهد این شاخص هستیم.

وی با بیان اینکه انگیزه و اراده محکم توانخواهان شایسته تقدیر است، افزود: محدودیت‌ها مانع ترقی و تعالی توانخواهان نشده بلکه امروز شاهد هستیم که این جامعه هدف به عرصه‌های بین المللی و ملی دست پیدا کرده‌اند و وظیفه مسؤولان در قبال توانخواهان و مددجویان بهزیستی، فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی آنها است.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش چشمگیر اداره کل بهزیستی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته ادامه داد: هزینه شدن یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به جامعه هدف بهزیستی در اسفند ماه سال گذشته نشانگر عزم دولت در خدمت به جامعه تحت پوشش این سازمان در استان اردبیل است.

عاملی با بیان اینکه گزارش‌ها در حوزه مسکن مددجویی بسیار امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: رتبه سه کشور را در بحث پیشبرد نهضت ملی مسکن مددجویان داریم و در تلاش هستیم تا با هموار کردن مسیر رشد و تعالی توانخواهان و مددجویان یاریگر آنان در مسیرهای موفق۵یت باشیم.

کد خبر 6081205

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی