Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی برگزاری رویداد ملی تئاتر سردار آسمانی با حضور برخی کمیته های ترویج مکتب شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز جلسه هماهنگی برگزاری رویداد ملی تئاتر سردار آسمانی با حضور برخی کمیته های ترویج مکتب شهید سلیمانی در محل استانداری کرمان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور 25 استان در رویداد ملی تئاتر سردار آسمانی

محمدرضا علیزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جشنواره رویداد ملی تئاتر سردار آسمانی از اردیبهشت ماه سال جاری کلید خورد و فراخوان این رویداد از مزار مطهر شهید سلیمانی رو نمایی شد و تا به امروز اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: ۳۲ برنامه توسط کمیته فرهنگی ستاد ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری دستگاه های مرتبط پیشنهاد شد که سرانجام ۱۸ برنامه برای انجام کار نهایی شده است.

وی با اشاره برگزاری همایش تئاتر ملی خیابانی سردار آسمانی در اربعین شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته تصریح کرد: این برگزاری مقدمه ای به منظور راه اندازی رویداد بزرگ و با ظرفیت بالا در استان کرمان شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه از 25 استان در این همایش شرکت کرده اند و با بیان اینکه با فراخوان اعلام شده 199 اثر خیابانی، 65 اثر صحنه ای و 82 اثر نمایش نامه به دبیر خانه ارسال شده است، تصریح کرد: از این تعداد 75 اثر خیابانی، 13 اثر صحنه ای و 10 نمایش نامه به مرحله نهایی رسیده اند و از تعداد یاد شده در نهایت 15 اثر خیابانی، 5 اثر صحنه ای و 10 نمایش نامه که از بین این تعداد به 5 اثر جایزه داده می شود و 3 اثر نیز چاپ و منتشر خواهد شد.

برگزاری بیش از 30 برنامه محوری در شهر کرمان به مناسب سالگرد شهادت شهید سلیمانی

سرهنگ محمد زمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برنامه های نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از تاریخ 12 تا 18 دی ماه برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه بیش از 30 برنامه محوری در شهر کرمان خواهیم داشت، عنوان کرد: برنامه ها در مصلی امام علی(ع) و گلزار شهدای کرمان برگزار می شود که در محل مصلی امام علی (ع) برنامه های قشری برگزار می شود که از جمله آنها می توان به گردهمایی روحانیون، یادواره شهدای عشایری، یادواره شهدای تشییع، گردهمایی اصحاب رسانه و ... اشاره داشت که البته به دلیل مسائل بهداشتی میزان جمعیت مشخص است.

زمانی با اشاره به برگزاری برنامه هر عصر از 8 تا 18 دی ماه در محل گلزار شهدای کرمان ابراز کرد: از تولیدات کمیته های ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در اجرای برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: در اجرای برنامه ها از تاریخ 12 تا 18 دی ماه از سخنرانان مطرح کشوری دعوت کرده ایم و در تمام شهرستان‌های استان برگزاری برنامه‌های ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ترویج مکتب شهید شهید سلیمانی سالگرد شهادت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی