Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفان ساویچ معتقد است که ژائو فلیکس روزی برنده توپ طلا خواهد شد اما پیش از آن باید با باشگاهش فاتح عنوان شود.

استفان ساویچ، مدافع 29 ساله اتلتیکو مادرید در مصاحبه با وب سایت گل در مورد ژائو فلیکس و آینده این بازیکن صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، ساویچ در مصاحبه با گل در مورد فلیکس گفت:

او بازیکن متفاوتی است، از آن دسته بازیکنانی که در تیم خود نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هنوز جوان است، جا برای رشد و پیشرفت دارد و باید او را راحت بگذاریم. هر بازیکنی باید برای رشد و پیشرفت خود بهترین باشگاه ممکن را برگزیند. او آینده درخشانی دارد و اگر به همین روند ادامه دهد، شکی ندارم که می تواند بازیکنی بزرگ یا حتی فاتح توپ طلا شود اما پیش از آن، باید با باشگاه خود دستاوردی کسب کند.

ما در شرایط خیلی خوبی هستیم اما نمی خواهیم اکنون در مورد پایان لیگ صحبت کنیم. برای نتیجه گیری در مورد قهرمان لیگ، خیلی زود است. ما خیلی خوب هستیم، 8 بازی را برده ایم اما از روند بازی به بازی خود خارج نشده ایم و امیدواریم که در پایان فصل، جامی کسب کرده باشیم. امیدواریم که تا پایان فصل به همین روند ادامه دهیم.

اگر در پایان فصل لیگ را برای نخستین بار پس از فصل 14-2013 فتح نکنید، یک شانس را از دست داده اید...

قطعاً این که لیگ را نبریم، یک شکست نیست. تیم های بسیار خوب دیگری نیز در رقابت حضور دارند. کسی نمی تواند ما را مجبور به بردن چیزی کند. تیم هر سال برای فتح عناوین مختلف تلاش می کند. ما لیگ اروپا را برده ایم، سوپرجام را برده ایم، به فتح لیگ قهرمانان بسیار نزدیک بودیم و برای تمام عناوین می جنگیم. این تیم پتانسیل زیادی دارد اما هنوز برای نتیجه گیری در مورد پایان فصل، زود است.

 همچنین بخوانید:

دیگو سیمئونه: بازی مقابل سالزبورگ مانند یک بازی حذفی است

ژائو فلیکس بهترین بازیکن ماه نوامبر لالیگا شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ژائو فلیکس پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و ملوان + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و ملوان با برد سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و ملوان امروز _شنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۷ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با برد سپاهان به پایان رسید.

محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۱۱ ملوان را یک بر صفر پیش انداخت، اما مغانلو در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی و ۷۳ از روی پاس کاوه رضایی برای سپاهان گلزنی کرد و مانع از باخت سپاهان شد.

خلاصه بازی سپاهان و ملوان کد خبر 746721

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • خلاصه بازی سپاهان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم + فیلم