Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی گفت: ۲باب مسکن خیر ساز برای معلولان شهرستان میاندوآب با مشارکت ۱۰۰درصدی خیران در راستای «کمک مومنانه» و «پویش همدلی» ساخته شد.

«علی کریمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: در راستای «کمک مؤمنانه» و «پویش همدلی»  با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران، ۲ باب مسکن با هزینه یک میلیارد ریال برای معلولان این شهرستان ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره بهزیستی میاندوآب افزود: این واحدها با زیربنای ۶۵ متر مربع و هر کدام با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال‌ در روستای «حاجی‌بهزاد» از توابع بخش مرکزی و «کوی تقی‌آباد» در شهر میاندوآب ساخته شده ‌است.

 

وی با بیان اینکه ۶ واحد هم براساس تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم الانبیا با تامین اعتبار از سوی آن قرارگاه در حال ساخت است، تصریح کرد: امسال ۳۸ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در دست ساخت است که از این تعداد، پنج واحد توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است که برای این تعداد نیز یک میلیارد ریال توسط بهزیستی به صورت بلاعوض و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم تسهیلات پرداخت شده ‌است.

 

کریمی اضافه کرد: همچنین ۲ واحد دیگر برای ۲ خانواده که دارای ۲ معلول هستند در دست ساخت است که برای هر کدام ۷۴۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال هم تسهیلات بانکی پرداخت شده‌ است.

 

گفتنی است، ۲۰ واحد دیگر برای خانوارهای تک معلولی و زنان سرپرست خانوار با تخصیص ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال هم تسهیلات بانکی برای هر واحد در حال ساخت است.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن خیر ساز کمک مومنانه میاندوآب میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان