Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان طی حکمی منصور محسنی را به سمت بخشداری راین معرفی کرد.

حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از امضای حکم انتصاب برای بخشدار جدید راین خبر داد و گفت: منصور محسنی، به عنوان بخشدار جدید راین معرفی شد.

 

امام جمعه راین با اشاره به گذشت بیش از سه هفته از نبود بخشدار در راین  به دلیل انتصاب بخشدار سابق به معاونت فرمانداری سیرجان، افزود: این در حالی است که سابقه بخشداری راین به سال ۱۳۲۶ برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه در نبود بخشدار راین ستادمدیریت و مقابله با بیماری کرونا، ستاد مدیریت بحران در پی هشدارهای هواشناسی برای منطقه کوهستانی راین و... را تشکیل دادیم؛ اظهار کرد: امام جمعه به تنهایی نمی تواند عهده دار همه مسئولیت ها باشد و قطعاً باید بخشدار در شهر حضور داشته باشد.

 

 

امام جمعه راین با قدردانی ویژه از پیگیری و اهتمام استاندار جدید کرمان، دکتر زینی وند برای رفع دغدغه مردم و مسئولین راین مبنی بر انتصاب بخشدار که از طریق خبرگزاری شبستان در هفته گذشته به وی منتقل شده، اظهار کرد: مراسم معارفه بخشدار جدید اوایل هفته آینده برگزار می شود.

 

 

منصور محسنی هم در گفتگو با خبرنگار شبستان، بخشداری راین را افتخاری برای خود قلمداد کرد و گفت: گرچه بنده در رشته علوم سیاسی درس خوانده و می خوانم اما با توجه به نیاز جامعه قطعاً مسائل معیشت و اقتصاد مردم را در اولویت قرار می دهم و تا جایی که توان داشته باشم در این راه کار می کنم.

 

 

گفتنی است؛ منصور محسنی، دانشجوی دکتری علوم سیاسی است که سوابقی از جمله کارشناس مسئول سیاسی استانداری هرمزگان، مسئولیت صندوق مهر امام رضا(ع) در هرمزگان، معاون فرمانداری شهرستان رابر، کارشناس مدیریت بحران فرمانداری کرمان ،کارشناس اقوام و مذاهب استانداری کرمان و مسئول امور رفاهی استانداری کرمان دارد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: راین بخشدار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب گرایلو عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی در چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی گفت: امید است انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های ترانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در مجتمع بزرگ بندر امام، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از ۲ برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

کد خبر 6088182

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • فیلم| بارش تگرگ در راین کرمان
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما