Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمجید آرش برهانی، سرمربی تیم امید استقلال از بازیکنان آینده دار تیم ملی فوتبال جوانان ایران / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شمس‌آذر قزوین بگذرد تا همچنان در صدر جدول قرار داشته باشد. شاگردان جواد نکونام برخلاف بازی‌های گذشته هجومی کار را آغاز کردند و در نیمه اول دروازه حریف را باز کردند و در نیمه دوم هم دو گل دیگر به ثمر رساندند، اما در اواخر بازی این شاگردان سعید دقیقی بودند که برتری خودشان را به حریف تحمیل کردند و توانستند دو گل خورده را جبران کنند اما تلاش آنها برای به ثمر رساندن گل مساوی بی‌نتیجه ماند تا بازی به سود آبی‌پوشان به پایان برسد. 

برای بررسی نکات فنی این مسابقه "اعتماد: با شاهرخ بیانی یکی از پیشکسوتان استقلال که هم‌اکنون یکی از اعضای کادرفنی نساجی محسوب می‌شود گپ و گفتی ترتیب داد که آن را می‌خوانید‌.

بازی استقلال و شمس‌آذر به لحاظ فنی چطور بود؟

خوب بود؛ استقلال که صدر جدول است و محکوم به برد بود و شمس‌آذر هم تیم‌ خوب و قابل احترامی نشان داد.

شکل بازی استقلال نسبت به بازی‌های قبل این تیم متفاوت بود؟

بالاخره هر روز فوتبال به یک سبک است. تیم شمس‌آذر بازیکنان دریبل‌زن دارد و رو به جلو کار می‌کنند و یک تیم قابل احترام است. استقلال هم در کار دفاعی و حمله خیلی خوب بود. در مجموع یک بازی زیبا و پرگلی را شاهد بودیم و هر دو تیم هم تاکتیکی بازی کردند. بعد از سه گل استقلال، شمس‌آذر که چیزی را ازدست نمی‌داد و در وسط جدول قرار دارد جلو کشید. برای همین در دقایق آخر هجومی‌تر ظاهر شدند و دو گل را هم جبران کردند. ‌استقلال زمان خوبی گل زد، اما خب 10 دقیقه آخر بازی را دست‌کم گرفت و حریف هم موفق شد از موقعیت‌ها استفاده کند.

مهرداد محمدی هم‌ توانست دبل کند. درباره بازی او عملکرد بقیه بازیکنان استقلال چه نظری دارید؟

بله او یک مقدار افت کرده بود اما الان شرایط بدنی او خوب است و انگیزه‌اش بیشتر شده و خیلی هم خوب کار می‌کند و در خدمت تیم است. بقیه هم خوب بودند. خارجی‌ها خوب هستند، دفاع چپ استقلال خیلی خوب پاس گل می‌دهد، اما باتوجه به فاصله جدولی محکوم به برد هستند و اگر امتیاز از دست دهند شرایط آنها سخت می‌شود. همه دوندگی دارند و خوب کار می‌کنند. استقلال تیم بزرگی است که همه باید در آنجا خوب کار کنند و از طرفی تماشاگران ‌در این شرایط اقتصادی آمدند و حمایت کردند و استادیوم هم پر شده بود. البته این را بگویم ‌من الان با نساجی همکاری می‌کنم و از باشگاه گفتند نباید درباره استقلال مصاحبه کنم، اما برای احترام به شما در‌این‌باره صحبت می‌کنم.

ممنون از شما. نظر شما درباره داوری‌ها در لیگ که سر و صدای خیلی‌ها را درآورده، چیست؟

داوری‌ها الان دیگر خیلی حساس شده و تیم‌های صدر و انتهای جدولی امتیازات هر بازی برای‌شان بسیار مهم است. باید داورها دقت بیشتری داشته باشند و var هم باید به فوتبال ما بیاید. در فوتبال اروپا هم می‌بینیم داور ممکن است اشتباه کند اما با بازبینی صحنه تصمیمش را عوض می‌کند. حسنی کهvar دارد این است که در آن حرف و سخنی وجود ندارد و ضریب اشتباهش یک درصد است و آن‌هم‌ ندیدن صحنه‌ توسط داور است. این خیلی به درد فوتبال ما می‌خورد تا حرفی و سخنی در داوری نباشد. فدراسیون هم اقدامات اولیه را انجام داده. باید دقت کنیم در تمام استادیوم‌ها باشد، چون باشگاه‌ها هزینه می‌کنند و بازیکنان هم زحمت می‌کشند با یک سوت اشتباه تمام‌ تلاش یک‌ساله ممکن است بر باد برود.

به روزهای پایانی لیگ نزدیک می‌شویم و تنش‌ها بین مربیان و اعضای تیم‌ها بیشتر می‌شود‌. در این باره صحبتی دارید؟

باید از فوتبال لذت برد، همه جای جهان از فوتبال لذت می‌برند‌. از مدیر و مربی تا بازیکنان و هواداران باید از فوتبال لذت ببریم. همه باید به هم احترام بگذارند، چون بازی زود تمام می‌شود اما احترام همیشه می‌ماند. ما خودمان یک زمانی فوتبال بازی می‌کردیم اما تا این حد تنش بین طرفداران نبود. الان حساسیت‌ها در مجازی زیاد شده، من می‌گویم کری بخوانند اما به‌ هم احترام بگذارند. مربی و بازیکن در درون و بیرون زمین باید به هم احترام بگذارند.

استقلال قهرمان می‌شود؟

از الان نمی‌شود گفت چه تیمی قهرمان می‌شود، چون زیبایی فوتبال به همین ثانیه‌های غیرقابل پیش‌بینی است، اما من خودم‌ عمری در استقلال بودم و دوست دارم تیمم قهرمان شود با این حال روی کاغذ هیچ ‌کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند. با یک برد و باخت یا مساوی و حتی کارت قرمز ممکن است شرایط تغییر کند.‌ یک سالی هم که استقلال قهرمان شد در بازی آخرش در مشهد برد و با باخت تیم دیگر به قهرمانی رسید درحالی که درصد شانسش برای قهرمانی خیلی کم ‌بود. الان شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال است.

شانس پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی چند درصد است؟

به لحاظ کارشناسی بگویم شانس این دو تیم را برابر می‌دانم اما آرزوی خودم قهرمانی استقلال است. فوتبال در لحظه‌هاست و نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

درباره نساجی و برد خوب مقابل تراکتور بگویید.

ما در شرایطی تیم را گرفتیم که ته جدول بودیم. با حضور آقای الهامی شرایط خیلی بهتر شده و بازیکنان هم با انگیزه‌تر شدند. از لحاظ روحی و روانی هم بهتر شدند ما در آبادان هم برنده بازی بودیم، اما با اشتباه گلر در ثانیه آخر دو امتیاز بد را دادیم. تراکتور تیم خوبی است و هزینه زیادی کردند و بازیکنان خوب با مربی خارجی گرفتند. زنوزی یکی از مدیران لایق فوتبال ما است که تمام امکانات را برای تیمش فراهم کرده اما ما در قائمشهر محکوم به بردیم و با حمایت تماشاگران و بازی فوق‌العاده بازیکنان جایگزین توانستیم سه امتیاز را بگیریم. ان‌شاءالله بتوانیم کار کوچکی برای این تیم بزرگ و پرهوادار انجام دهیم.

قول حفظ نساجی در لیگ برتر را می‌دهید؟

بله صددرصد. از روز اول گفتم این تیم پتانسیل بالایی دارد اما تغییرات زیاد به بچه‌ها و تماشاگران لطمه زد. ما در جام‌ حذفی با این تیم قهرمان شدیم و رفتیم و عاشقانه با این تیم زندگی کردیم. حالا با بازگشت الهامی ان‌شاءالله بتوانیم تیم را حفظ کنیم و برای سال بعد تیم ‌خوب و جوانی را برای حضور در بالای جدول آماده کنیم.

دیگر خبرها

  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور