Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت انواع حبوبات غیر شرکتی در غرفه‌های تره بار به شرح زیر است:

نام کالا  قیمت درجه 1 قیمت درجه 2 عدس ریز ۲۱/۰۰۰ ۱۸/۰۰۰ لپه ریز تبریز ۳۵/۵۰۰ ۳۱/۵۰۰ لوبیا قرمزجگری ۲۶/۵۰۰ ۲۳/۵۰۰ جو پوست کنده ۸/۸۰۰ ۷/۸۰۰ نخود و لوبیا ۲۱/۳۰۰ ۱۸/۳۰۰ دال عدس ۲۲/۰۰۰ ۲۰/۰۰۰ لوبیا چشم بلبلی ۲۹/۰۰۰ ۲۶/۰۰۰ لوبیا چیتی ۳۰/۰۰۰ ۲۷/۰۰۰ لوبیا سفید ۲۲/۰۰ ۱۹/۰۰۰ نخود ۲۱/۰۰۰  ۱۸/۰۰۰ ماش ۲۶/۰۰۰ ۲۲/۰۰۰ لیمو عمانی ۹۳/۰۰۰ ۸۳/۰۰۰ سویا ۱۹/۵۰۰ ۱۷/۵۰۰ لپه باقلازرد ۲۷/۰۰۰ ۲۳/۰۰۰ گندم پوست کنده ۹/۰۰۰ ۸/۰۰۰ لپه باقلاسبز( ۴۵۰ گرمی ) ۲۱/۹۰۰ ۲۰/۹۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: حبوبات بازار میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم و به همت سازمان مدیریت میادین و سازمان تعاون روستایی، با عرضه مستقیم پیاز در میادین و بازارهای میوه و تره بار زمینه کاهش قیمت این محصول اساسی در میادین و بازارها و به طبع در سطح شهر فراهم شده است.

در حال حاضر قیمت پیاز به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت این محصول در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۵ درصد کاهش یافته و اختلاف قیمت ۵۰ درصدی با میانگین قیمت سطح شهر دارد.

کد خبر 6085080

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول