Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:16:54 GMT

محور خرامه _ مرودشت بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۰۲۲۱

محور خرامه _ مرودشت بازگشایی شد

گروه استان‌ها- مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از رفع انسداد محور خرامه _ مرودشت خبر داد. - اخبار استانها -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه محور خرامه _ مرودشت حدفاصل خرامه به سلطان‌شهر روز گذشته به دلیل شکستگی پل بر اثر بارش‌ها مسدود شده بود، اظهار داشت: این مسیر در حال حاضر با تلاش‌های راهداران شهرستان خرامه بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان در حال حاضر تمامی محورهای فارس باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

انسداد 2 روزه محور چالوس/ تردد در جاده‌های کشور 2.1 درصد کاهش یافتانسداد محور کرج ـ چالوس لغو شدگیلان| خسارت 170 میلیارد تومانی سیل در تالش؛ انسداد راه‌ها‌ و قطعی آب و برق و گاز تا فردا برطرف می‌شود

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 126 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری کل تردد ثبت ‌شده در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 9 درصد افزایش را نشان می‌دهد و سهم وسایل نقلیه سنگین 18 درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اوج تردد بین ساعات 12 الی 13 در محور آباده - ایزدخواست و کمترین تردد در محور فیروزآباد - فراشبند کنارتخته بین ساعات 14 الی 15 صورت پذیرفته که به هموطنان عزیز توصیه میگردد بدلیل شیوع ویروس کرونا از سفرهای جاده‌ای پرهیز کنند.

انتهای پیام/422/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان صبح چهارشنبه اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج در فرعی (آبسردوییه) با فروکش‌کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

قابل ذکر است محور رودبار جنوب به کهنوج در فرعی آبسردوئیه روز سه شنبه به دلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده بود و خودروها از محور جایگزین و اصلی رودبار_ پل بهادر آباد_ کهنوج تردد می‌کردند.

کد خبر 6080632

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فاریاب - کهنوج
  • حرکت خودجوش مردم برای بازگشایی محور گلشن – سراوان
  • محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد
  • بازگشایی محور سه راهی نگور - نگورسیستان و بلوچستان
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان
  • محور رودبار جنوب به کهنوج بازگشایی شد
  • بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در جاده های فارس
  • بازگشایی محور گشت - سراوان