Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان سراسر زر کهگیلویه و بویراحمد همراه با مردمانی اصیل این روزها حال خوشی ندارد، که گاهی مشکلات در نبود اینترنت و به تازگی کمیاب شدن روغ و مرغ مشکلاتی به وجود آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استان سراسر زر کهگیلویه و بویراحمد همراه با مردمانی اصیل این روزها حال خوشی ندارد، مردمانی که در هر زمان ممکن در راه انقلاب شان نیاز به ایثار و فداکاری بود آمدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی مدیران استان یا در حال سهل انگاری هستند یا دیگر توان مدیریت را ندارند، اینکه با این مدیران برخورد نمیشود موضوع جداگانه ایست که بارها به آن پرداخت شده است.

اگر اوضاع استان با این مدیران خوب است پس چرا مردم دادشان بالا گرفته است، اگر خوب نیست چرا هرم مدیریتی استان فکری نمی کند؟

آیا بنای سیستم موجود فقط حفظ وضعیت سابق است و رشدی صورت نمی گیرد؟

در این میان برای اولین بار شاهد وجود برخی کمبودات هستیم که انتقاد اصلی این نوشتار متوجه استاندار و برخی تعارضات مدیریتی وی هست.

اگر دانش آموزان استان در مناطق روستایی وضعیت اینترنت درستی ندارند چرا فکری نشد؟

چرا روز به روز باید شاهد انتشار کلیپ هایی از استان باشیم که داد دانش آموزان در آمده است!

به تازگی با وزیر ارتباطات جلسه داشتید و مثل همیشه هیاهوی رسانه ای به پا برخواست، نتیجه چه شد؟

کدام روستای استان به اینترنت جهانی متصل شد؟

وضعیت بهداشتی درمانی در بیمارستان مرجع کرونای استان اصلا خوب نیست، مردم از کمبود ها می نالند و رسیدگی ها را مناسب نمی دانند.

به تازگی هم موضوع اکسیژن این بیمارستان سوژه داغ رسانه های ضد انقلاب شد.

همان زمانی که تخت ها را افزایش دادید آیا فرصت مناسبی برای درخواست اکسیژن نبود؟

بسیاری مشکل الان در درون بیمارستان شهید جلیل نهفته است که اگر یر باز کند شاید وجهه مناسبی برای استان نداشته باشد.

کدام چانه زنی برای تهیه داروی بیشتر به این بیمارستان صورت گرفت؟

از صف های خرید نگوییم بهتر است، در دولتی که شما نمایندگی انرا برعهده دارید روز به روز بر صفوف خرید افزوده میشود و آبروی شهر و دیارمان در مجامع ملی می رود.

برای خرید روغن مردم از شهرهای اطراف به مرکز استان می آیند!

چرا برنامه ریزی لازم را صورت ندادید و ذخیره های استراتژیک در استان انجام ندادید؟

از کدام اوضاع نابسمان حرف بزنیم که حرف بسیار است.

در 9 ماهه پایانی حضورتان در استان حداقل چند کار عمرانی خوب را به ثمر بنشانید تا بلکه مردم این استان بگویند عملتان بیشتر از حرفتان است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت هفت بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی پارسایی، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین اردوی تیم ملی هندبال به مدت ۱۰ روز در شهر دهدشت و به میزبانی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد.

وی افزود: در این اردو، «محمدحسین یوسفی، متین عادل‌منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی‌جو، حسین علمی‌خواه» هفت بازیکن نوجوان فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازیکنان در این اردوی برای شرکت در مسابقات و رقابت‌های قهرمانی آسیا که در مرداد ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ایران برگزار می‌شود از سوی اعضای کادر فنی تیم ملی به خوبی محک خوردند.

وی با اشاره به کیفیت خوب این اردو، تصریح کرد: دهدشت همیشه میزبان خوبی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف بوده است.

پارسایی خاطرنشان کرد: تاکنون شهر دهدشت و تیم هدنبال فرازبام خائیز دهدشت در سالن اختصاصی هندبال (شهید باهنر) میزبان پنج دوره اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان و نونهالان کشور بوده‌است.

کد خبر 746879

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد