Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رمز موفقیت و ارتقا و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی این است که از دانش روز ، رویدادها ، قوانین و مقررات سازمانی اطلاع کافی و درست داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از آی‌هینا، سید مهدی میرشاه ولد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران که با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران سازمان برگزار شد، بیان کرد: اطلاع رسانی همراه با آگاهی و دانش از موضوعات مهمی است که باید در بحث اطلاعات و ارتباطات مورد توجه جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات باید از اطلاعات و آگاهی درست برخوردار شوند و این مهم بدون داشتن دانش مبانی علمی بیمه سلامت ، اطلاعات اجرائی، دستورات بالادستی و مقررات جاری سازمان امکان‌پذیر نیست.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: باید بتوانیم با اطلاع رسانی درست از حقوق مخاطبین، مطالبه به حق برای جامعه هدف از جمله بیمه‌شدگان و ارائه دهندگان خدمات و کارکنان را ایجاد کنیم.
وی به افکار سنجی و بررسی نظرات بیمه‌شدگان وارائه دهندگان خدمات اشاره کرد و افزود: بخش های موازی در خصوص جمع بندی اطلاعات بیمه‌شدگان از جمله 1666، دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و روابط عمومی که این وظیفه را بر عهده دارند، نیازمند همگرایی است که بتوانیم اطلاعات را به درستی تجمیع و تجزیه تحلیل کنیم و خروجی آن را در اختیار مدیریت ارشد سازمان بیمه سلامت قرار دهیم تا از این اطلاعات در تصمیماتشان استفاده کنند.
میرشاه ولد گفت: در خصوص ارتباطات بین الملل نیز می‌توان از تجربیات موفق دنیا در حوزه بیمه سلامت پایه بهره گرفت و در اختیار حوزه تخصصی و مدیریت کلان سازمان قرار دهیم. یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در حوزه بین‌الملل این است که بتوانیم ارتباطات درست را از مجاری درست و البته قانونی با سازمان‌های بیمه گر پایه در دنیا که دارای تجربیات موفقی هستند و نهادهای بین‌المللی در حوزه سلامت از جمله سازمان جهانی بهداشت برقرار کنیم و اطلاعات جهانی در خصوص بیمه سلامت و فعالیت های این حوزه را در اختیار مجموعه فنی قرار دهیم.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان افزود: باید هماهنگی کامل، همراهی درست و پشتیبانی در خصوص اطلاع‌رسانی به موقع و هدفمند با مدیریت ارشد سازمان را دراولویت قرار دهیم . اولویت ما دراطلاع رسانی عمق دهی به اخبار، اطلاعات و اخبار به موقع است و باید تلاش کنیم در کنار مدیریت، پشتیبانی به موقع و درستی را برای آماده سازی شرایط اجرا و بعضا در مسیر اجرا برای تسهیل فعالیت ها داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اطلاع رسانی بیمه شدگان قرار دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!

به گزارش جماران؛ علی قلهکی در انتقاد از بازگشت گشت ارشاد نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده، در محیط‌های ایزوله سیر می‌کنند و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند! تبعاتِ تصمیماتِ اشتباه آنها را قشرِ مُتدینی می‌دهند که توسط توده‌ی مردم، حامی گشت ارشاد به حساب می‌آیند!

 

 

دیگر خبرها

  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک