Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@14:44:10 GMT

چرا ۱۶ آذر روز دانشجو شد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۰۷۶۱

در برنامه امروز نبض دانشجو به دلیل تقارن با روز دانشجو رخداد‌ها این واقعه مهم تاریخی بررسی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  این بخش به گفتگوی صمیمی با زوج استاد و بررسی وضع تشکل های دانشجویی در گذر زمان هم پرداخته است. 



.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر

ایسنا/همدان مسئول کتابخانه دانشجو ملایر از اهدای یک هزار و ۷۹۴ جلد کتاب به این کتابخانه در سال گذشته خبرداد.

مریم هنرجو در این باره اظهار کرد: در سال گذشته اهداکنندگان دانایی ۱۷۹۴ کتاب به این کتابخانه اهدا کردند و سالی خوب در سنت حسنه وقف را رقم زدند.
وی با بیان اینکه این کتابخانه با اجرای ۱۶۰ برنامه فرهنگی توانست میزبان علاقمندان به کتابخانه شود، گفت: در حال حاضر این کتابخانه دارای ۱۴۶۶ عضو فعال با حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ نسخه کتاب است.
هنرجو همچنین رونمایی کتاب «فریدون محمودی»، برگزاری دوره‌های آموزش نوشتن خلاق توسط «غلامرضا بکتاش» نویسنده کودکان و نوجوانان، برگزاری جلسات یک روز با حافظ، نشست کتابخوان فرهنگیان، برگزاری منظم جلسات کانون شعر و ادب رضوی با همکاری انجمن معراج، قصه گویی و معرفی کتاب در بخش کودک، برگزاری بیش از ده نشست کتابخوان را از جمله برنامه‌های شاخص اجرایی در سال گذشته برشمرد.


مسئول کتابخانه توحید شهر سامن نیز از برگزاری سه دوره کلاس آموزشی و دو نمایشگاه در راستای اجرای طرح کسب و کارهای کوچک در کتابخانه توحید شهر سامن در سال گذشته خبر داد.

سکینه تاجوک با بیان اینکه سه دوره کارگاه قالی بافی با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای در این کتابخانه برگزار شد، گفت: در هر دوره ۲۰ نفر ثبت نام کرده و در پایان  مدرک معتبر قالی بافی را دریافت کردند. 

تاجوک افزود: درحال حاضر علاوه بر کلاس‌های قالی بافی دوره‌های خیاطی و قلم زنی هم با همکاری اداره فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی(ره) ویژه بانوان تحت پوشش این کمیته در کتابخانه دایر است. 

وی به برپایی دومین نمایشگاه کسب و کارهای هنرجویان دوره‌های فوق در کتابخانه سامن در اسفند ماه سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفت و در این نمایشگاه که بازدید عموم و دانش آموزان را در پی داشت بازدیدکنندگان با مشاغل مختلف آشنا شدند.

مسئول کتابخانه‌های یادگار امام(ره) روستای انوج و شهید مومنی روستای طجر نیز از برگزاری دوره های کسب و کار در این دو کتابخانه خبر داد.

مهدی شیراوند اظهار کرد: در سالی که گذشت با اجرای طرح کسب و کارهای کوچک به صورت کلان در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دو کتابخانه روستایی اقدام به برگزاری دوره‌هایی برای نیل به هدف توانمند سازی اقشار مختلف جامعه برگزار شد.

شیراوند با بیان اینکه در دوره‌های خیاطی، نقاشی و قلاب بافی حدود ۴۰ نفر در هر دو کتابخانه به یادگیری مهارت پرداختند، مطرح کرد: قرار است در سال جاری نمایشگاهی از آثار این هنرجویان در معرض دید عموم برپا شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، وی از برگزاری دوره آموزشی تابلو فرش در سال آتی خبر داد و استقبال مخاطبان را یکی از عوامل تداوم این کلاسها دانست و  افزود: امروزه کتابخانه‌ها به مکانی برای تبادل اطلاعات و مهارتها تبدیل شده و پویایی این مراکز به خوبی مشهود است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند
  • هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت