Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:12:07 GMT

خبرنگاران در مبارزه با فساد نقش مهمی دارند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۱۹۶۰

خبرنگاران در مبارزه با فساد نقش مهمی دارند

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام «محمد سبزی» روز چهارشنبه همراه با فرماندار ساوه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: همانگونه که یک خبرنگار متعهد و خدمت‌گذار می‌تواند در پیشبرد، توسعه همه جانبه و تحقق آرمان های مردم بسیار موثر باشد، انتشار اخبار نادرست و نشر اکاذیب نیز سبب بی ‌اعتمادی مردم و شرایط نابسامان در جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در زمینه واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران باید شرایط لازم در نظر گرفته شده و قوانین سخت‌گیرانه در این زمینه اصلاح شود تا دست مفسدین و زمین خواران از اموال عمومی و بیت المال کوتاه شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران در زمینه مبارزه با فساد باید گام‌های اساسی بردارند و در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی، مسئولان را یاری کنند.
سبزی ادامه داد: یکی از مواردی که باید از سوی اهالی رسانه مورد کنکاش قرار گیرد مساله افزایش قیمت مرغ به دلیل گرانی نهاده های مورد نیاز مرغداری ها است زیرا در حالی که چهار میلیون و ۲۵۰ هزار دلار ارز ۴۲ هزار ریالی بدین منظور تخصیص یافته است اما نه تنها نهاده ها به راحتی در دسترس تولیدکنندگان قرار نگرفت بلکه قیمت این کالای مهم به صورت بی رویه افزایش یافت و قدرت خرید مردم را کاهش داد.

وی با اشاره به رشد مناطق حاشیه ای و مشکلاتی که مردم ساکن این مناطق در تامین مسکن دارند، گفت: وظایف شهرداری و شورای شهر ایجاب می کند که در راستای توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات برای تامین مسکن اقشار محروم و توسعه پایدار شهری اقدام کنند.
وی اظهار داشت: در  زمینه مشکلات حاشیه شهر این نکته حائز اهمیت است که حمایت نکردن از افراد نیازمند به این مساله دامن زد اما اکنون باید خدمات لازم به صورت قانونی آنها ارائه شود و در کنار آن از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز نیز جلوگیری شود.
سبزی اظهار کرد: بسیاری از قوانین و سیاست‌ها نیازمند اصلاح و بازنگری هستند که این مهم باید با برنامه ریزی مناسب در دستور مسئولان و مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
وی بیان کرد: تشکیل شورای مسکن در ساوه اقدامی موثر برای پیشبرد اجرای برنامه اقدام ملی مسکن محسوب می شود و نتیجه همفکری و همراهی مسئولان در این خصوص منجر به آغاز سه پروژه در شهر ساوه و در دست ساخت بودن یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی شد و ساوه در این خصوص برترین عملکرد را در استان مرکزی داشته است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری پروژه تامین آب شرب ساوه از سد کوچری گلپایگان، محاسبه تعرفه برق شهرستان تناسب با شرایط مناطق گرمسیری، تبدیل دانشکده علوم پزشکی ساوه به دانشگاه، رفع مشکلات اسناد زمین های کشاورزی روستائیان، تلاش برای تقویت اینترنت در حوزه روستاهای شهرستان از جمله اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای ۱۳ روستا از مهمترین اقدامات پیگیری شده توسط نماینده مردم شهرستان بوده است.

برچسب‌ها ساوه فساد رسانه نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه فساد رسانه نماینده مجلس شورای اسلامی ساوه فساد رسانه نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» پس از اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: مردم عزیز و قدرشناس خراسان جنوبی همگام با سایر هم وطنان در چند روز اخیر در قالب تجمعات خودجوش، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی، بغض انباشته و فرو رفته از حدود هفت ماه ظلم و جنایت این رژیم کودک‌کش در غزه را ابراز و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با محکوم کردن استمرار جنایات رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه وعده صادق، از عموم مردم خراسان جنوبی دعوت می‌کند به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم خون‌آشام صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد، حضور منسجم و دشمن شکن داشته باشند.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، این راهپیمایی در بیرجند از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار می‌شود.

کد خبر 6082103

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی