Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان از تصادف یک سواری پژو پارس با درخت در مسیر شرق به غرب بلوار امام خمینی(ره) بندرعباس و فوت 5 نفردراین سانحه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "مجید صالح پور" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام یک مورد تصادف منجر به فوت در بلوار امام خمینی (ره) شهر بندرعباس بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راهور به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این حادثه رانندگی یک سواری پژو پارس با درخت تصادف کرده بود که متأسفانه در این سانحه 4 نفر از سرنشینان در دم فوت شدند و راننده خودرو نیز به بیمارستان منتقل که به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان در حال بررسی بوده از رانندگان خواست، از عجله و شتاب خودداری کنند و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف بندرعباس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳