Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله ضربی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کپسول‌های ۱۰ لیتری با مانومتر با هدف استفاده بیماران مبتلا به کووید ۱۹ قرنطینه شده در منزل اهدا شده است.

او اظهارداشت: کمک‌های مردمی به همت موسسه خیریه ائمه اطهار، داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد و در کمپین "نفس هدیه کنیم" جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کپسول ها به همراه ۲۰ فقره نگهداره کپسول به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در اختیار بانک امانات جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد قرار گرفت تا همشهریان بصورت امانی برای بیماران بستری در منزل استفاده کنند.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد ، این شهرستان به همراه شهرستان‌های اردبیل و بیله‌سوار مغان در زمینه شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا پارس آباد مغان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پارس آباد مغان اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا پارس آباد مغان اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی در تشریح این خبر، افزود: در پی گیر افتادن یک دستگاه لودر در سیلاب در کیلومتر ۷۵ محور خاش به ایرانشهر سه نفر جان باختند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این حادثه، سه جان‌باخته داشت که نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضائی حاصل در محل حادثه تحویل دادند.

این سه نفر اهل خراسان شمالی، قم و طبس بودند که به منظور کمک به همکاران گرفتار در سیل با یک دستگاه لودر رفته بودند و در اثر شدت سیل لودر واژگون شد و هر سه نفر جان باختند.

کد خبر 6079790

دیگر خبرها

  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل