Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین شهریار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از اول آذرماه سال جاری طرح ممنوعیت و محدودیت تردد خودرویی در نقطه مشترک منطقه آزاد ماکو اجرا می شود و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه  در طول اجرای این طرح مجموع خودروهای عبوری نزدیک به هفت هزار دستگاه بوده است، افزود: از این تعداد، نزدیک به ۳۰۰ دستگاه خودرو برگشت داده شده و برای حدود ۷۰۰ دستگاه خودرو نیز تذکر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در این مدت همچنین برای ۲۸۰ خودرو اعمال قانون صورت گرفته و پیامک ارشادی صادر شده است.

ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی به شمار می رود که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه ازاد ماکو گفت: به منظور معرفی این منطقه، مشوق های قانونی و راهنمایی سرمایه گذاران، نماینده حوزه اقتصادی سازمان، روزهای پنجشنبه هرهفته در مرکز خدمات سرمایه گذاری ارومیه حضور خواهد داشت.

فرزاد نقی پور افزود:  در راستای تسهیل ارائه خدمات به سرمایه گذاران فعلی و متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه، طی تفاهم بعمل آمده مقرر گردید سرپرست حوزه جذب سرمایه گذاری این سازمان  بصورت هفتگی و روزهای پنجشنبه در ساعات اداری در مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مستقر گردد.

وی افزود:  متقاضیان و فعالین محترم اقتصادی استان می توانند در صورت تمایل به دریافت خدمات و مشاوره حضوری با محوریت: -آشنایی با مزایای قانونی منطقه آزاد، اطلاع از فرآیندهای جاری ثبت و ارائه درخواست سرمایه گذاری و کلیه موضوعات مرتبط با منطقه آزاد ماکو در تمامی حوزه ها به محل مذکور مراجعه نمایند.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه