Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام و المسلمین محسن آمره ،مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی حرم مطهر حضرت معصومه(س)گفت:با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه پارسال، محدودیت هایی برای ورود زائران به اعتاب مقدس از جمله حرم حضرت معصومه(س) ایجاد شد که در نهایت با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ۲۶ اسفندماه فعالیت و میزبانی تمام اعتاب مقدس از پذیرش زائران متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:از ۵ خرداد ماه به دنبال آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته صحن‌ها و حیاط‌های روباز حرم باز گشایی شدند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)ادامه داد:امیدواریم با گذشت زمان و بهبود شرایط و ریشه کن شدن این ویروس منحوس شاهد حضور مجدد زائران حرم بانوی کرامت در سایر بخش‌های حرم مطهر باشیم.

آمره عنوان کرد: خادمان این آستان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک که از مهم‌ترین دستورالعمل‌های بهداشتی است را تحقق بخشند که به میزان قابل توجهی به موفقیت رسیدند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: به منظور حفظ سلامت زائران امسال از بستر فضای مجازی و رسانه‌  به صورت فراگیر مراسم‌های حرم مطهر  اجرایی شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود