Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام  آمره ،مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س)در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی حرم مطهر حضرت معصومه(س)گفت:با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه پارسال، محدودیت هایی برای ورود زائران به اعتاب مقدس از جمله حرم حضرت معصومه(س) ایجاد شد که در نهایت با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ۲۶ اسفندماه فعالیت و میزبانی تمام اعتاب مقدس از پذیرش زائران متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:از ۵ خرداد ماه به دنبال آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته صحن‌ها و حیاط‌های روباز حرم باز گشایی شدند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س)ادامه داد:امیدواریم با گذشت زمان و بهبود شرایط و ریشه کن شدن این ویروس منحوس شاهد حضور مجدد زائران حرم بانوی کرامت در سایر بخش‌های حرم مطهر باشیم.

آمره عنوان کرد: خادمان این آستان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک که از مهم‌ترین دستورالعمل‌های بهداشتی است را تحقق بخشند که به میزان قابل توجهی به موفقیت رسیدند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: به منظور حفظ سلامت زائران امسال از بستر فضای مجازی و رسانه‌  به صورت فراگیر مراسم‌های حرم مطهر دنبال می شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر

طرفداری | حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر در بازی شب گذشته پرسپولیس و نفت آبادان جنجال ساز شد.

صادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی سپاهان با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد