Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی زاده گفت: دانشگاه باید پویا باشد و دانشجو به عنوان صدای رسای جامعه عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبسترخبر، دکتر غلامرضا کاظمی زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شبستر در نشست گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی شبستر برگزار شد با تقدیر از فعالیت های بسیج دانشجویی و برگزاری این نشست گفت:۱۶ آذر هر سال یادآور شهادت ۳ دانشجوی شهید است که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران به شهادت رسیده و با ایستادگی خود و برای رسیدن به آرمان خودشان خون شان را نثار کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :آزادی و علم دو روی سکه هستند اگر می خواهیم استقلال مان را حفظ کنیم حتما باید در سنگر علمی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره  دانشمند هسته ای شهید فخری زاده افزود :انتظار از دانشجویان این است که در سنگر علم تلاش و فعالیت کنند و اگر می بینیم دانشمندان مان را ترور می کنند این نشان از این است که دشمنان از علم مان می ترسند .
وی ادامه داد دانشگاه ها باید پویا باشند و در مسیر علم و آگاهی جامعه گام بردارند و دانشجو به عنوان نماد مطالبه گری و صدای رسای جامعه است .
کاظمی زاده با اشاره به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام تصریح کرد:اگر تاریخ را مطالعه کنیم سابقه بدعهدی آمریکا بیشتر است و برجام نیز یکی از این بدعهدی هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با تاکید بر توجه به منابع داخل کشور اضافه کرد:به جای اینکه دیدمان به سمت بیرون باشد باید به داخل کشور توجه کرده و در حل مشکلات تلاش کنیم .

وی ادامه داد:در بحث کرونا جامعه خیز برداشت که نیازهای بهداشتی جامعه را فراهم کند و در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برخی تجهیزات اتوکلاو و ولتیلاتور که قبلا وارد می شد توسط اساتید دانشگاه طراحی و ساخته شد و این نشان می دهد در مشکلات می توان برخی استعدادها را شکوفا کرد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:ضربه ای که از دشمنان داخلی می خوریم سنگین تر است و نتیجه این ضربه ها در بحث معیشت و اقتصاد مردم دیده می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، پس از اجرای حمله مستقیم و بی‌سابقه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی تحت عنوان عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لفاظی‌های مقامات صهیونیست افزایش یافته و برخی از اعضای کابینه رژیم از پاسخ به ایران صحبت می‌کنند. این در حالی است که حامیان اصلی رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه تلویحا اعلام کرده‌اند که اسرائیل را در چنین اقدامی همراهی نخواهند کرد و همین امر احتمال اقدام مستقیم از سوی اسرائیل را کاهش می‌دهد. صباح زنگنه -سفیر اسبق ایران در سازمان همکاری‌های اسلامی و تحلیلگر مسائل منطقه- در گفتگو با ایسکانیوز به بررسی احتمال پاسخ رژیم صهیونیستی پرداخت.

بیشتر بخوانید: رژیم صهیونیستی در برزخ «بقا به شرط بحران» و «ناتوانی در جنگ»

از نظر وی، مجموعه شرایط داخلی و خارجی برای رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که احتمال حمله مستقیم نظامی منتفی نیست اما بسیار پایین است، این تحلیلگر منطقه با بیان اینکه نیروهای نظامی و خلبانان اسرائیل توان اجرای عملیات علیه ایران را ندارند، گفت: باید به این نکته نیز توجه کرد که توان استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی رژیم بسیار کاهش یافته و از طرف دیگر حامیان و متحدان اسرائیل به آنها توصیه کرده‌اند که دست به چنین اقدامی نزنند.

زنگنه با اشاره به اینکه تنها چند وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی اصرار به حمله دارند، تصریح کرد: حمایت مردمی و افکار عمومی داخلی حامی چنین اقدامی نخواهد بود. وی افزود: هر گونه حمله به ایران مستلزم جلب حمایت و پشتیبانی کامل آمریکا -هم به لحاظ تامین مالی و هم به لحاظ تامین تسلیحاتی و مهمات- است و بعید است که چنین حمایت و پشتیبانی اکنون از سوی ایالات متحده آمریکا وجود داشته باشد. به گفته زنگنه، نکته مهم دیگر این است که نه خود رژیم و نه هیچ یک از متحدان آن قادر به پیش‌بینی و محاسبه پاسخ احتمالی ایران به چنین حمله‌ای نیستند.

سفیر اسبق ایران در سازمان همکاری‌های اسلامی با اشاره به تاکید مسئولین و مقامات نظامی ایران مبنی بر حملات شدیدتر در صورت پاسخ اسرائیل، اظهار کرد: آثار حمله مجدد ایران به اسرائیل به هیچ وجه قابل محاسبه نیست و احتمالا مهاجرت گسترده ساکنان سرزمین‌های اشغالی را از داخل به خارج به دنبال خواهد داشت و این مسئله معادله را برای آنها پیچیده خواهد کرد. وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ اولیه خود مسائل انسانی را کاملا مراعات و از حمله به مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز جمعیتی اجتناب کرد اما اگر حمله‌ای از سوی رژیم صهیونیستی به داخل سرزمین ایران رخ دهد، محاسبات جمهوری اسلامی تغییر خواهد کرد.

زنگنه در خصوص دیدگاه‌های افراطی نتانیاهو و برخی اعضای دیگر کابینه در خصوص پاسخ به ایران گفت: حمله به ایران به معنای جنگ طولانی مدت خواهد بود و رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که تاب آوری در یک جنگ فرامرزی با جنگ علیه مردم غزه و در محدوده جغرافیایی سرزمین‌های اشغالی متفاوت است و محاسبات متفاوتی دارد؛ یعنی کنترل همه عناصر موثر در یک عملیات از اختیار رژیم صهیونیستی خارج خواهد بود و توان اسرائیل برای مدیریت یک جنگ طولانی محدود است.

از نظر سفیر اسبق ایران در سازمان همکاری‌های اسلامی بررسی جنگ‌های پیشین رژیم صهیونیستی با دولت‌های عربی نشان می‌دهد که اسرائیل تا حد زیادی به نیروی هوایی خود متکی است و قدرت آنها محدود به محدوده اطراف سرزمین‌های اشغالی است که فاصله چندانی با آنها ندارد. اما تاکین سوخت جنگنده‌ها برای مسافت‌های دور کار آسانی نیست. وی افزود: حتی تامین سوخت جنگنده و جت‌ها برای آمریکا هم بسیار دشوار است زیرا در آمریکا تولید نمی‌شود و حتی خود این کشور متکی به پالایشگاه سایر کشورها از جمله روسیه است. لذا با توجه به قطع تجارت بین آمریکا و روسیه، تامین سوخت در حد زیاد برای آنها امر ساده‌ای نیست و رفت و برگشت یک جنگنده از فلسطین اشغالی تا محدوده جغرافیایی ایران بسیار سخت خواهد بود.

زنگنه با در نظر گرفتن ملاحظات ذکر شده، دست زدن به عملیات‌های خربکارانه و ترور را گزینه محتمل‌تری دانست و خاطر نشان کرد: این احتمال هم وجود دارد تا اسرائیل با فشار بر کشورهای غربی، خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شود. وی در پاسخ به سوالی در مورد مشارکت اردن در رهگیری پهپادهای ایرانی گفت: اگر اردن چنین اقدامی انجام داده باشد، جای تاسف دارد. زیرا خود اردن آسیب‌های زیادی از سوی رژیم صهیونیستی متحمل شده و حتی آب‌های اردن مورد مصادره رژیم قرار دارد. وی افزود: اکثر مردم اردن مخالف روابط دولت این کشور با رژیم صهیونیستی هستند و مشارکت این کشور با اسرائیل جای تعجب دارد.

انتهای پیام/

مجید فرخی کد خبر: 1227377 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی غزه آمریکا

دیگر خبرها

  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق